مسی: گل‌هایم را با خوش‌شانسی زدم

بصیر،بارسلونا در سوپرجام اروپا توانست با نتیجه پر گل پنج بر چهار به برتری رسیده تا جام قهرمانی را از آن خود کند. لیونل مسی در دقیقه‌های هفت و ۱۶ توانست با دو ضربه‌ ایستگاهی دو بار دروازه سویا را باز کند. او با این دو گل توانست با رکورد ۸۰ گل کریستیانو رونالدو در رقابت‌های اروپایی برابری کند. این نخستین بار در دوران فوتبال مسی بود که موفق شد در یک دیدار دو بار ضربه‌های ایستگاهی خود را به گل تبدیل کند. لیونل مسی در این زمینه گفت: به اندازه کافی خوش‌شانس بودم که توانستم آن ضربه‌های ایستگاهی را وارد دروازه حریف کنم. از این که بارسلونا به پیروزی رسید و موفق به کسب جام شد نیز خیلی خوشحالم. از همه تماشاگران و کسانی که ما را حمایت کردند و برخورد خوبی هم با ما داشتند، تشکر می‌کنم.

قهرمانی در سوپرجام اروپا، چهارمین جامی بود که بارسلونا در سال ۲۰۱۵ کسب می‌کرد. آنها می‌توانند با کسب جام قهرمانی مقابل بیلبائو در سوپرجام اسپانیا، تعداد جام‌هایشان را به عدد پنج برسانند. مسی در این زمینه هم گفت: مساله کلیدی این است که توانستیم قهرمان شویم و باز هم برای کسب جام‌های بیشتر تلاش کنیم. بردن این جام عالی بود چون نشان می‌دهد می‌توانیم فصلی خوب را در مسیری درست آغاز کنیم. به همین خاطر خیلی خوشحال هستیم. کسب هر جامی می‌تواند عالی باشد.

گل‌های لیونل مسی در این دیدار توانست بارسلونا را به بازی برگرداند. اور بانگا روی ضربه‌ای ایستگاهی در دقیقه سه توانسته بود دروازه کاتالان‌ها را باز کند. آبی – اناری‌ها روحیه از دست رفته‌شان را بازیافتند و در ادامه با نتیجه چهار بر یک از سویا پیش افتادند. با این حال مسی بر این باور است که تیمش نمایش خوبی داشته و بسیار برتر از حریف بوده است.

مسی در این خصوص هم گفت: این دیدار در آغاز برای ما کمی عجیب بود. خوب بازی کردیم و گلزنی هم کردیم. بعد از آن فکر کردیم بازی را برده‌ایم. کمی عقب کشیدیم. پس از آن سویا تیم ما را تحت فشار قرار داد، گل زد و کار را برای ما سخت کرد. فکر می‌کردیم بازی را با پیروزی تمام می‌کنیم و همین مساله به آنها اجازه داد به بازی برگردند.

گل برتری بارسلونا هم از روی ریباند ضربه ایستگاهی مسی به ثمر رسید. پدرو رودریگس توانست با حضور به موقع خود در جلوی دروازه سویا، توپ را به تور بچسباند. صحبت‌های زیادی در مورد خروج پدرو از بارسلونا و پیوستن به منچستریونایتد شنیده می‌شود. مسی بر این باور است که شرایط این بازیکن بسیار پیچیده شده است. او به تمجید از پدرو پرداخت و به این که آینده این بازیکن در چه باشگاهی است، اهمیتی نداد.

مسی در این مورد عنوان کرد: از این که پدرو توانست گل برتری‌مان را به ثمر برساند، هیجان زده شدم. نمی‌دانم تصمیم او در مورد آینده‌اش چیست اما همه بازیکنان بارسلونا از او حمایت می‌کنند. او بهترین بازی‌هایش را برای بارسلونا انجام داده است و ما نیز به خاطر تمام کارهایی که برای این باشگاه انجام داده، از او ممنونیم و بهترین آرزوها را برایش داریم. او شایسته بهترین‌هاست. نمی‌دانیم چه تصمیمی خواهد گرفت اما بدون شک، هر کاری که انجام دهد مورد حمایت همه ما قرار دارد.

بهار نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا