قسمت 56/ در حال تکمیل شدن/ هم اکنون در حال برگزاری است؛

جلسه کمیته اجرایی برگزاری مراسم سومین روز خاکسپاری شهید غواص فریدونکناری

بصیر، جلسه کمیته اجرایی برگزاری سومین روز خاکسپاری شهید مسلم رسولی هم اکنون در امور توزیع برق فریدونکنار در حال برگزاری است.

در ابتدای این جلسه محمدمهدی گرائیلی افرا رئیس امور توزیع برق فریدونکنار خاطرنشان کرد: استقبال از شهدا با حمایت مردمی و برنامه‌ریزی های صورت گرفته بسیار خوب بود.

وی افزود: استقبال بی‌نظیری صورت گرفت و در زمینه رسانه و تبلیغات فعالیت خوبی صورت گرفت.

گرائیلی اذعان کرد: برنامه سومین روز این شهید در مصلی قدس فریدونکنار صورت می‌پذیرد.

سردار هادی بصیر نیز در این جلسه با اشاره به خاطراتی از عملیات کربلای ۴، اظهار کرد: مهمانی داشتیم که بیش از ۲۹ سال منتظر وی بودیم، بعد از این مدت به شهر آمد و تمامی افراد را دور هم جمع کرد.

وی تصریح کرد: این شهدا هستند که ما را به هم متصل می‌کنند و باید قدر این زمان و مکان را بدانیم.

فرمانده دوران دفاع مقدس، ادامه داد: هر کسی که به شهدا عشق دارد باید به کمک و یاری بیاید تا این برنامه به بهترین نحو انجام شود.

بصیر با اشاره به اینکه زمان اندکی برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم داریم، خاطرنشان کرد: به دنبال برگزاری مراسم سوم و هفتم این شهید بزرگوار هستیم و پیش‌بینی می‌کنیم بیش از ۴ هزار فرد در این مراسم شرکتت کنند.

وی با بیان اینکه می‌خواهیم این برنامه را در مصلی قدس این شهرستان برگزار کنیم، گفت: کار زمانی که دلی باشد مورد رضایت خداند قرار می‌گیرد.

در ادامه این جلسه روح‌الله پیوسته بخشی از پیام مقام معظم رهبری به ۱۷۵ شهید غواص کشور را قرائت کرد.

ابوالقاسم فرجی رئیس کمیته رسانه نیز در ادامه این جلسه، به ارائه گزارش عملکرد در خصوص استقبال از شهدا در این شهرستان پرداخت و از آمادگی این کمیته برای اطلاع‌رسانی گسترده از طریق وب‌سایت‌های خبری و سامانه پیامکی خبر داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا