۱۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در پاکدشت کشف شد

بصیر،ظهر چهارشنبه سرهنگ سلمان آدینه وند در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه جنوبشرق استان تهران در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت با اشاره به تعامل نیروی انتظامی با خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره تلاش کرده است تا از ظرفیت خبرنگاران و اصحاب رسانه برای پیشگیری و مبارزه به جرائم استفاده کند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت با تقدیر از زحمات و تلاش های خبرنگاران افزود: خبرنگارانهمکاری و تعامل سازنده ای را با نیروی انتظامی داشتند که باید  از این تلاش ها تشکر و قدردانی کرد.
اصحاب رسانه جنوب شرق تهران در اطلاع رسانی موفق بودند
وی ادامه داد: اصحاب رسانه جنوب  شرق استان تهران در عرصه اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم، عملکرد مطلوبی را از خود نشان و اخبار نیروی انتظامی را به بهترین شکل انعکاس داده اند.
آدینه وند اضافه کرد: نیروی انتظامی در برخورد با جرائم فقط به برخورد قهری اکتفا نمی کند بلکه به دنبال فرهنگسازی و پیشگیری از وقوع جرم در حوزه های گوناگون است به همین خاطر نقش خبرنگاران برای موفق شدن ناجا در این امر بسیار مهم و تأثیر گذار است.
وی  عنوان کرد: با استقرار فرماندهی انتظامی شرق استان تهران روند خدمت رسانی به مردم این مناطق گسترش پیدا کرد و میزان رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس افزایش یافته است.
نیروی انتظامی پاکدشت قاطعانه با مجرمان برخورد می کند
وی با تشریح عملکرد نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت در پنج ماهه نخست سال ۹۴ بیان داشت: نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت عزم خود را برای برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی جزم کرده و در این راه از تمامی توان خود بهره می برد.
آدینه وند گفت: عملکرد نیروی انتظامی پاکدشت طی ماه ها اخیر نشان دهنده تلاش های مأموران ناجا برای افزایش رضایتمندی مردم و کاهش وقوع جرائم در حوزه های گوناگون است.
دستگیری ۷ باند سرقت خودرو در پاکدشت
وی با اشاره به تلاش های نیروی انتظامی پاکدشت در برخورد با سارقان یادآور شد: با تلاش های مأموران نیروی انتظامی پاکدشت بیش از هفت باند سرقت خودرو در این شهرستان شناسایی و اعضای این باند دستگیر شدند.
آدینه وند با تأکید بر این نکته که نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقچیان سوخت قاطع است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۷ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مأموران نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت کشف و قاچاقچیان نیز دستگیر و روانه زندان شدند.
کشف ۱۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در پاکدشت
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت متذکر شد: مأموران نیروی انتظامی پاکدشت در سال جاری موفق به کشف و انهدام یک باند ساخت تجهیزات ماهواره ای در این شهرستان شدند.
وی تأکید کرد: در زمینه کشف مواد مخدر نیز نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت به موفقیت های بزرگی رسید به طوری که از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۹۱ کیلو گرم  انوع مواد مخدر در این شهرستان کشف و پنج باند مواد مخدر در این رابط دستگیر و روانه زندان شدند.
آدینه وند یادآور شد: دستگیری سه سارق  خودرو با اعتراف ۱۰ فقره سرقت، انهدام و شناسایی باند قاچاق سیگار و دستگیری چهار سارق منزل و کیف قاپ  از مهمترین اقدامات نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت در سال جاری است.
پارسینه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا