غرق شدن دو نفر در دریای مازندران

بصیر،دریای مازندران در تعطیلات جاری نیز با ثبت دو قربانی جدید بر شمار غریقش افزود و خانواده هایی را سیاهپوش کرده است.

پس از غرق شدن دختر ۱۴ ساله قمی در روز پنجشنبه در دریای گهرباران، تعطیلی جمعه نیز برای دریای مازندران سیاه و غمبار بود و دو هم وطن در دریای مواج مازندران غرق شدند.
اولین غریق روز جمعه دریای مازندران، کامیار نظری بازیکن و عضو تیم رباتیک گرگان بود که در دریای محمودآباد غرق شد.
حسن ذبیح پور رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محمودآباد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: کامیار نظری به اتفاق خانواده خود در ساحل دریا حضور یافته و اقدام به شنا در دریا می کند.
وی عدم حضور ناجی غریق با توجه به پایان ساعت کاری و همچنین شنا در منطقه ممنوعه و خارج از طرح دریا را از جمله دلایل غرق شدن این جوان گرگانی اعلام کرد و افزود: کامیار نظری با ۱۹ سال سن اهل گرگان و بازیکن و عضو تیم رباتیک استان گرگان بوده است که برای حضور در مسابقات کشوری که در آمل برگزار خواهد شد در محمودآباد حضور یافته بود که متاسفانه دچار حادثه شد.
قابل ذکر است از ابتدای شروع فصل شنا در محمودآباد تاکنون متاسفانه ۵ نفر جان خود را از دست دادند که شنای دیرهنگام و در شب و خارج از طرحهای دریا و مناطق ممنوعه از جمله ی اصلی غرق شدن این نفرات بوده است.
همچنین مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از غرق شدن سرباز ۲۱ ساله قمی که برای گذراندن تعطیلات تابستانی به  همراه دوستان خود به مازندران، شهرستان بابلسر سفر کرد به علت آشنا نبودن به فن شنا خبر داد.
علی عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: هادی سعید زاده، فرزند رحمان، ۲۱ ساله، ساکن شهر قم به علت آشنا نبودن به فنون شنا در ساعت سه و نیم صبح امروز در خارج از طرح دریا در پارکینگ سوم بابلسر غرق شد.
گفتنی است در روز پنج شنبه هم دختر ۱۴ ساله، ساکن قم به علت عدم آشنایی به فن شنا در دریای گهربارن غرق شده بود.
درحالی دریای مازندران هر روز یک قربانی جدید می گیرد که ۹۴ طرح سالمسازی دریا در استان دایر شده است و متولیان امر، شنا در محدوده ممنوعه، نبود ناجیان غریق و آشنا نبودن با فن شنا را از جمله دلایل غرق شدن اعلام می کنند.
شفاف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا