از سوی آموزش و پرورش فریدونکنار به مناسبت هفته رسانه؛

خبرنگاران فریدونکنار تجلیل شد

بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در این نشست که در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش فریدونکنار برگزار شد، خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم کشور با آموزش و پرورش سروکار دارند و این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در سال جدید مدیران را به صورت جدی ارزیابی می‌کنیم، اظهار کرد: به دنبال آن هستیم تا مدرسه ساحلی که از سال ۸۶ کلنگ آن خورده بود و هیچ اتفاقی نیفتاده بود را احداث کنیم و برای این امر خیری با مبلغ ۷۴۰ میلیون تومان وارد میدان شد.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار با بیان اینکه تمام مدارس این شهرستان سنددار می‌شوند، گفت: در شهر فریدونکنار با توجه به حضور ۶۷ درصدی دانش‌آموز با کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم، ۵۱ درصد مدارس در فریدونکنار شهری و ۴۹ درصد روستایی هستند اما ۶۷ درصد دانش‌آموزان شهرس و ۳۳ درصد روستائی‌اند.

اسماعیل‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه مدیری میدانی هستم و تلاش کردم پس از بازرسی بیشترین بازدید را از مدرسه‌های این شهرستان به عمل آوردم، خاطرنشان کرد: تمامی کمیته‌های تخصصی در مدارس را فعال کردیم و به دنبال برطرف کردن مشکلات هستیم.

وی افزود: در آزمون کنکور سراسری امسال ۱۲ رتبه زیر ۱۰۰۰ داشتیم که این امر برای نخستین بار در فریدونکنار اتفاق افتاد.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار در ادامه با اشاره به اینکه نگاه حزبی در جابجایی مدیران نداریم، خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی آموزش و پرورش تولید علم نیست بلکه انتشار آن است  و به دنبال حضور افراد پرکار در این اداره هستیم.

اسماعیل‌زاده همچنین از کسب رتبه دوم انفرادی تیم رباتیک دانش‌آموزی فریدونکنار در رقابت‌های جهانی چین خبر داد و اظهار کرد: تیم رباتیک نباید فقط در طول سال به دنبال حضور در رقابت‌های معتبر باشد بلکه در این پژوهش‌سرا باید به دنبال نخبه‌پروری و ایجاد مقالات و پژوهش باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از خبرنگاران این شهرستان با لوح یادبودی تجلیل به عمل آمد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا