سالک:

سئوال از وزیرارشاد در مجلس قطعی است

بصیر ،حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره زمان و نحوه طرح سئوال از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صحن علنی مجلس پس از آنکه چند نماینده از پاسخ‌های او در کمیسیون قانع نشدند، گفت: حدود ۱۰ سئوال از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح بود که در جلسات کمیسیون فرهنگی طرح شد که به هر ترتیب برخی از نمایندگان از پاسخ‌های آقای وزیر قانع نشدند.

وی تاکید کرد: وقتی نماینده‌ای قانع نمیشود، نمیشود اصرار کرد که به هر ترتیب او را قانع کرد. در این قبیل موارد سئوال به هیات رئیسه مجلس ارجاع میشود و در خصوص ایشان هم سئوالات به هیات رئیسه داده شده است.

سالک درباره محور سئوالاتی که از وزیر ارشاد پرسیده شده و نمایندگان سئوالکننده از پاسخ‌های علی جنتی قانع نشده‌اند، گفت: این سئوالات عمدتا درباره برخی فیلمها از جمله «قصه‌ها» و همچنین برخی مسائل فرهنگی جامعه و کشور بوده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همانطور که گفتم سئوالات به هیات رئیسه مجلس ارجاع شده و هماکنون در دستور کار هیات رئیسه است و هر زمان که آنها تشخیص بدهند در صحن علنی و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح میشود.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از اعضای کابینه دولت یازدهم است که تاکنون دو کارت زرد از مجلس شورای اسلامی دریافت کرده است.

صراط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا