ماجرای عجیب راه‌اندازی پرواز تهران-تل آویو!

بصیر ،دفتر نظارت بر ایرلاین‌های سازمان هواپیمایی کشوری به نماینده ایرلاین یونانی در تهران اخطار داد.

محمد رحیمی مدیر روابط عمومی سازمان هواچیمایی کشوری با اعلام این خبر گفت: راه اندازی مسیر پروازی از تهران به مقصد هر یک از فرودگاه‌های مناطق اشغالی رژیم صهیونیستی خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به گزارش یکی از رسانه‌ها مبنی بر اینکه یک ایرلاین یونانی فعال در مسیر تهران – آتن و بالعکس به تازگی اقدام به راه‌اندازی خط پروازی غیر مستقیم از تهران به تل آویو با نرخ ارزان کرده است،اظهارداشت: در پی انتشار خبری از سوی یکی از رسانه‌ها مبنی راه اندازی مسیر تهران – تل‌آویو توسط ایرلاین یونان بلافاصله از سوی دفتر نظارت بر ایرلاین‌های سازمان هواپیمایی کشوری نامه‌ای به نمایندگی این ایرلاین در تهران ارسال شد و طی تذکر کتبی مراتب اعتراض خود را اعلام کردیم.

مدیرروابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: این سازمان طی اخطار کتبی حذف نام جعلی تل‌آویو از سیستم فروش این ایرلاین را در ایران خواستار شد.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش واصله این ایرلاین مبنی بر انتشار اطلاعیه اعلام نرخ بلیت از مبدا فرودگاه بین‌المللی امام خمینی به مقصد فرودگاه تل‌آویو در نامه‌ای مکتوب به نمایندگی این ایرلاین در تهران اعلام شده که راه اندازی مسیر پروازی از تهران به مقصد هر یک از فرودگاه‌های سرزمین اشغالی خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه هر گونه فروش بلیت به مقاصد رژیم صهیونیستی حتی با استفاده از نقاط واسط ممنوع است، گفت: به این شرکت هواپیمایی اعلام شده هر چه سریعتر نسبت به لغو اطلاعیه مذکور اقدام کرده و گزارش خود را به سازمان اعلام کند.

به گفته وی نماینده شرکت هواپیمایی ایژین یونان برای ارائه توضیحات درباره ابلاغ اطلاعیه راه ‌اندازی پرواز تهران – تل‌آویو به سازمان هواپیمایی کشوری احضار شده است.

برپایه گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پروازهای تهران – آتن شرکت هواپیمایی ایژین یونان از اول مرداد راه اندازی شد و پروازهای این مسیر در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه با هواپیمای ایرباس ۳۲۰ انجام‌ می‌شود. پروازهای تهران – آتن ساعت یک و ۱۰ دقیقه بامداد وارد فرودگاه بین‌المللی امام می‌شود و ساعت ۲ بامداد همان‌ روز نیز تهران را به مقصد آتن ترک می‌کند.

صراط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا