پسا تحریم و مصیبت یارانه مردم!!

بصیر، مجتبی نصرآبادی- وقتی اموال بلوکه شده از ۱۸۰ میلیارد به ۶ میلیارد رسید باید فکرش را می کردیم که عزا در راه است اما پیش از همه وزیر اقتصاد ناقوس عزا را به صدا در آورد .

ما را باش که فکر می کردیم در دوران پسا تحریم شادی به مردم هدیه می دهید. لااقل حالا که کدخدا وعده تحریم های جدید می دهد و گزینه ها را از روی میز بر نداشته شما هم از تمجید توافق بکاهید.

حتی پدر خوانده نیز پا را از گلیم درازتر کرد و تابوی سفارت آمریکا در تهران را شکسته شده دانست.

با کدخدا دوست شدید که بهشت مردم درست شود پس چرا برای واریز یارانه مردم عزا می گیرید.

عزای واقعی آنجاست که اقتصاد دانان دولت کوس ماتم سر می دهند و سیاست بازان دولت بانگ تمجید، مردم هم مانده اند با گران شدن ۱۸ قلم کالای اساسی دم خروس را باور کنند یا قسم حضرت عباس(ع)را.

حال که معاون مطبوعاتی  وزیر ارشاد دستور عدم نقد توافق را داده و وزارت کشور طلبه های استکبار ستیز را دستگیر می کند بهتر است عزای اعتدال را هم اعلام کنید.

گویا قسمت بود که شهدا در وقت نیاز بیایند ، وگرنه شهدا را هم دستگیر می کردند که کسی بانگ مخالف سر ندهد.

سفرهای استانی جدید رئیس جمهور هر چند کم رونق ترین جماعت را به خود دید اما پر رونق ترین تمجیدها را از توافق در پی داشت.

آب خوردن و مشکل ازدواج و مسکن مهر و آلودگی هوا که در دوران پسا تحریم وعده می دادید پیش کش ، لااقل یارانه مردم که حق قانونی مستضعفین است را عزا دار نکنید.

به قول شاعر

بگذار تا بگرییم چون ابر در بهاران ، کز سنگر ناله خیزد روز وداع یارا(نه)

از روحانی همیشه درصحنه تقاضا داریم یکبار کامل دوران پسا تحریم را با رسم شکل توضیح دهد تا جایگاه عزای عمومی یارانه ها مشخص  شود.

مردم می پرسند احمدی نژاد که مغضوب علیهم دولت تدبیر است در دوران پیشا تحریم پول یارانه را از کجا می آورد که شما در دوران پسا تحریم عزا می گیرید.

حتما که عزا بر سر قبری گرفته اید که مرده ای در آن نیست و گرنه اینهمه بیم چهارساله شدن تدبیر و امید را نداشتید و گزارش صد روزه را به سبک بنا و گچ کار ساختمانی، صرف تهمت به قبلی ها نمی کردید .

شما که سلاح مقاومتتان را در مک فارلین زمین گذاشتید، امروز چگونه اقتصاد مقاومتی را نصب العین قرار دهید با آن ۲۲۳۱که هنوز نه تکلیف تصویبش مشخص است و نه تکلیف اجرایش.

پایین آمدن قیمت نفت که گزینه های روی میز استکبار بوده و هست راز توافق با کدخدا را افشا نمیکند؟

به خود بیایید تا روستائیان پشتتان  را خالی نکنند و اگر نه از ILOVEYOU USA، جز زیاده خواهی و رفاه طلبی چیزی بر نمی آید فاعتبروا یا اولی الالباب.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا