فرمانده پایگاه شهید ادبی‌نژاد فیروزآباد فریدونکنار خبر داد:

معرفی ۷ فعال بسیجی برای دریافت تسهیلات در طرح اقتصاد مقاومتی

بصیر، نادر قلی‌نژاد در حاشیه مراسم تجلیل خود به عنوان فرمانده نمونه پایگاه مقاومت بسیج کشوری با اشاره به بخشی از عملکرد این پایگاه در فریدونکنار، اظهار کرد: جذب و تبدیل عضویت بسیجیان را یکی از اولویت‌های کار خود در پایگاه قرار دادیم.

وی تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر با فراخوانی نخبگان و جوانان منطقه، تشکیل ۹ حلقه صالحین در رده‌های مختلف سنی، جوان‌گرایی در انتصاب اعضای شورای فرماندهی و تشکیل دسته واکنش سریع پایگاه به تداد ۲۲ نفر با لباس مصوب از مهم‌ترین فعالیت‌های این پایگاه است.

فرمانده پایگاه شهید ادبی‌نژاد منطقه فیروزآباد فریدونکنار ادامه داد: برگزاری چندین دوره اردوی جهادی یک و هفت روز در مناطق مختلف با هدف آبرسانی به مناطق محروم و ییلاقی بندپی شرقی بابل، ساخت خانه محرومینف رنگ‌آمیزی مدارس و غیره، برگزاری یادواره شهدا برای ۲۵ سال متوالی، برگزاری نشست روشنگری با محوریت ماهواره، اعتیاد، حجاب، انتخابات و مسائل هسته‌ای، حضور در اجتماعات ملی مذهبی، برگزاری چندین دوره مسابقه ورزشی و تکریم نخبگان بسیجی و غیربسیجی از دیگر عملکردهای این پایگاه بوده است.

قلی‌نژاد با اشاره به اینکه از جمعیت ۵ هزار نفری این منطقه ۷۰۰ نفر بسیجی هستند، اظهار کرد: برگزاری گشت‌های عملیاتی پیاده شبانه به صورت داوطلبانه، اجرای طرح جوانه‌های صالحین، ایجاد سایت صالحین از سوی حلقه نونهالان به نام شهید بابازاده، فعال بودن و بروز‌رسانی سایت شباب، نصب بنر شهدای شاخص، اجرای طرح تعویض ماهواره و اهدای ۷ دستگاه دیجیتال به داوطلبان و برگزاری ایستگاه صلواتی در مناسبت‌های متفاوت از دیگر عملکردهای این پایگاه بوده است.

وی با بیان اینکه نشست منتظران موعود، مراسم ویژه روز ۱۳ آبان و روز جهانی مسجد، برگزاری یکدوره کلاس حفظ و تجوید قرآن مجید و غبارروبی از مزار شهدا بخش دیگری از عملکرد این پایگاه است، خاطرنشان کرد: ۷ نفر از فعالان عرصه‌های اقتصاد مقاومتی را مورد شناسایی قرار دادیم و برای دریافت تسهیلات معرفی کردیم.

فرمانده پایگاه شهید ادبی‌نژاد فیروزآباد ادامه داد: برگزاری محفل انس با قرآن، مشارکت در فعالیت‌های عمرانی، تعامل و همکاری با پایگاه خواهران، اجرای طرح بزرگ قرآنی با عنوان هر روز یک حزب قرآن و رایزنی برای احداث یک سالن ورزشی سرپوشیده چند منظوره بخش دیگری از فعالیت‌های این پایگاه است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلام برای ما بسی افتخاراست که دوستان ما نمونه کشوری شوند ولی چرا و چگونگیان برایمان مهم است . ای کاش مسئولین برای مستند سازی فرمایشات دوستان از مردم منطقه و یا معتمدین محل پرس وجو می کردند . و صحت وسقم را جویا می شدند . اگر نیاز دانستید بفرماید تا بیشتر روشنگری شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا