بصیر گزارش می‌دهد/

آروزی عجیب خبرنگار فراری “روزآنلاین”/ بررسی سابقه ننگین “هوشنگ اسدی”

بصیر، سایت روزآنلاین که مرکزی برای فعالیت‌های روزنامه‌نگاران فراری و وابستگان به دربار پهلوی و همکاران سرویس‌های امنیتی آن دوران نظیر ساواک شده است، درقالب پروژه‌ی براندازی نرم که به رهبری کشورهای اروپایی و آمریکا هدایت می‌شود، فعالیت می‌کند.

یکی از اعضای هیئت مدیره‌ی این سایت هوشنگ اسدی از همکاران ساواک و اعضای حزب توده است. اسدی که همانند همسرش (نوشابه‌امیری) دارای تحصیلات روزنامه‌نگاری است در اوایل انقلاب با روزنامه‌ی کیهان همکاری کرده و رابط کیهان با گروه‌های سیاسی بوده است. بعدها به روزنامه آفتاب رفته و پس از تعطیلی آن با روزنامه مردم که از نشریات حزب توده محسوب می‌شد به همکاری می‌پردازد. هم‌چنین در دهه هفتاد به‌عنوان سردبیر مجله گزارش فیلم فعالیت کرده و پس از توقیف آن در سال ۱۳۸۲ به همراه همسرش به پاریس می‌رود.

سابقه اسدی که در آن همکاری با ساواک و حمایت از گروه‌های ضد انقلاب ثبت شده است برای طراحان پروژه براندازی نرم مورد توجه قرار می‌گیرد به همین علت اسدی به عنوان یکی از موسسین روزآنلاین معرفی شده و به عضویت انجمن روزنامه‌نگاران ایرانی که منابع مالی خود را از ‌کشورهای اروپایی تامین می‌کردند، درمی‌آید.

اسدی که سابقه جاسوسی را در پرونده خود داشته در کنار همکاری با سایت روزآنلاین که زیر نظر بنیاد هیفوس و تحت مدیریت مسعود بهنود (از اعضای سازمان امنیت و اطلاعات پهلوی و از نزدیکان هویدا) و حامی سرکرده گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی، با سایر رسانه‌هایی که در پروژه براندازی نرم جمهوری اسلامی ایران نظیر گویا (وابسته به سیا)، گذار و تشکیلات خانه آزادی که ریاست آن برعهده مدیر سابق سیا بوده است به فعالیت‌های خود علیه نظام و مردم ادامه می‌دهد.

هوشنگ اسدی که به گفته همسرش بارها دست به خودکشی زده است و ثبات روانی مناسبی ندارد، به دلیل اهانت‌های مکررش به جمهوری اسلامی و ملت ایران مورد تشویق محافل غربی قرار گرفته و در سال ۲۰۱۱جایزه کتاب حقوق بشر را به او می‌دهند.

اسدی که خود را دوست و همراه یهودیان می‌داند‌، آرزوی آن را دارد تا روزی همانند دوران جوانیش بتواند در ایران به شراب‌فروشی برود و با دوستان یهودی و ارمنی‌اش به می‌گساری بپردازد!

هوشنگ‌اسدی که سابقه عناد و دشمنی با ملت ایران را در کارنامه سیاه خود به یدک می‌کشد، در فتنه سال ۱۳۸۸ با حمایت از سران فتنه و دعوت ازآنان برای مقابله علنی با نظام جمهوری اسلامی ‌ایران، سیاست القای بروز تضاد و دوگانگی را در سطوح بالای نظام که از مهم‌ترین محورهای مورد توجه مجموعه روزآنلاین و بنیاد هیفوس برای ایجاد شکاف و دودستگی داخلی می‌باشد، پیگیری کرده و در این خصوص با تحریف وقایع تاریخی و مستند انقلاب اسلامی، به خوش خدمتی ویژه برای نظام سلطه می‌پردازد.

او هم‌چنین با تکرار ادعای سران غرب علیه برنامه هسته‌ای ایران مبنی بر ساخت بمب اتم توسط جمهوری اسلامی، پیشرفت‌های ملت ایران را در این زمینه انکار کرده و به تکمیل پازل طراحی شده براندازی نرم ‌می‌‌پردازد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا