سردار نقدی:

جبهه استکبار خواب نفوذ در ایران را ببیند/سال ۲۰۲۵ المپیک کشورهای اسلامی را در بیت‌المقدس اجرا خواهیم کرد

بصیر، سردار محمدرضا نقدی در «پنجمین همایش مرکزی مسئولین قرارگاه استانی راهیان نور دانش‌آموزی» که عصر امروز در مجتمع پنجم آذر سازمان بسیج برگزار شد، گفت: اگر امروز در جبهه‌های سوریه در مقابل پیاده نظام صهیونیست‌ها و تکفیری‌های جنایتکار، جوانان ثابت قدم ایستاده‌اند و شکست را به استکبار تحمیل کرده‌اند، درس‌هایی است که از شهدا گرفته می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: اگر امروز حزب‌الله سرافراز در لبنان مکرراً صهیونیست‌ها را شکست داده و امنیت را در کشورش برقرار کرده، این نیز درس‌هایی است که از شهدا گرفته می‌شود.

سردار نقدی ادامه داد: همچنین اگر امروز در فلسطین جوانان بیدار و زنده در برابر دشمن ایستادند و سه بار شکست را به دشمن تحمیل کردند، این نیز درس‌های شهدا به آنها است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مردم یمن امروز با دستان خالی و تنها مقابل رژیم منحوس صهیونیستی آل‌سعود و آمریکای جنایتکار ایستاده‌اند، تاکید کرد: این ایستادگی استمرار درس‌هایی است که از شهدا گرفته می‌شود و عکس‌های روی سینه جوانان در کشور عراق این مساله را تائید می‌کند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: استکبار، ایران را متهم می‌کند که به یمن سلاح می‌دهد؛ در صورتی که آن چیزی که از ایران صادر می‌شود و استکبار نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد، عطر شهادت‌طلبی و ولایت است که به یقین استکبار را به زانو درخواهد آورد.

وی با بیان اینکه غربی‌ها فکر می‌کنند می‌توانند در ایران نفوذ کنند، افزود: باید خوابش را ببینند و آنها نشسته‌اند و گفته‌اند که در سال ۲۰۲۵ ایران به گونه‌ای دیگر می‌شود و ما می‌گوییم در سال ۲۰۰۵ المپیک کشورهای اسلامی را در بیت‌المقدس اجرا خواهیم کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه ملت ایران به پشتوانه ذخیره شهدا برای اجرای فرمان ولایت، تمام قد ایستاده است، ادامه داد: در عرصه‌های مختلف اجازه نخواهیم داد آمریکا قدم از قدم بردارد.

سردار نقدی با اشاره به پیش‌روی‌ها در جهان اسلام گفت: پیش‌روی‌هایی که در جهان اسلام، انقلاب اسلامی را به پیش می‌برد، استمرار خواهد یافت و این نتیجه زحماتی است که در ایران کشیده می‌شود.

وی تصریح کرد: بعضی‌ها خط و نشان می‌کشند و می‌گویند که ما انقلاب کردیم که جمهوری اسلامی درست کنیم و ما می‌گوییم این حرکت باید ادامه پیدا کند و آرمان ما فراتر از این است.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا