مشاور وزیر ورزش در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز خبر داد:

تخصیص کمتر از ۱۰ درصد بودجه عمرانی وزارت ورزش

بصیر، رحمت‌الله قلی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: مهم‌ترین دغدغه‌ ما برای یکسال آینده ساماندهی نیروی انسانی وزارت ورزش است تا بتوانیم یک نظام طبقه‌بندی مناسب از نیروی انسانی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه می‌خواهیم نیروی انسانی را در سطح ستاد و استان‌ها سازماندهی کنیم، خاطرنشان کرد: باید افرادی که به صورت حرفه‌ای در ورزش عمل می‌کنند را با افراد ستادی جدا کنیم.

مشاور و مدیرکل منابع انسانی وزارت ورزش تصریح کرد: بهبود حقوق و دستمزد نیروی انسانی در دومین اولویت ما در وزارت ورزش است.

قلی‌پور افزود: مجوزی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای جذب نیروی انسانی گرفتیم و به دنبال مجوزی برای افزایش حقوق و دستمزد نیروی انسانی نیز هستیم.

وی با اشاره به سومین اقدام صورت گرفته در ماه گذشته در وزات ورزش، گفت: سومین اقدام انجام شده در بحث مربوط به ساختار سازمان ورزش است تا با توجه به ماموریت‌ها دوباره ساختارسازی کنیم.

مشاور وزیر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید اولویت مشکلات استان مازندران را مشخص کنیم، خاطرنشان کرد: ورزش و ورزشگاه های ما باید به بخش خصوصی واگذار شود و ما هم به اقدام‌های خیرخواهانه مردم، خیران و بخش خصوصی نگاه ویژه‌ای داریم.

قلی‌پور با بیان اینکه در وزارت ورزش و در بحث بودجه‌های عمرانی کمتر از ۱۰ درصد تخصیص داشتیم، گفت: با توجه به مشکلاتی بسیار زیادی که دولت در وضعیت مالی کشور وجود دارد، امکان نگهداری و توسعه ورزشگاه‌ها از سوی دولت بسیار سخت است و قطعا باید مردم و بخش خصوصی وارد شوند.

وی افزود: سرمایه گذاری باید چندکاربره باشد و از اماکن ورزشی چند منظوره و به صورت تجاری ورزشی استفاده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا