تبلت جدید ایسوس با مشخصات بالا و قیمت پایین معرفی شد

بصیر ،این تبلت دارای حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی و درگاه کارت حافظه میکرو SD‌ است که تا ۱۲۸ گیگابایت را پشتیبانی می کند. مدل Z580CA مجهز به اسپیکرهای DTS است که کیفیت صدای خوبی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد؛ ضمن این که نمایشگر این تبلت نیز با گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود. دستگاه‌های زیادی این روزها با درگاه USB C به بازار عرضه می‌شوند و تبلت جدید ایسوس نیز از این قاعده مستثنی نیست. مدل Z580CA  تبلت‌های زن‌پد اس ۸ مجهز به دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلو است.

وقتی با چنین مشخصات سخت‌افزاری روبرو هستیم معمولا انتظار قیمت بالایی را داریم؛ ولی ایسوس متعلق به نسل تولید کنندگانی هستند که تصمیم دارند تا گجت‌ها را با قیمت پایین‌تری به دست مصرف‌کننده  برسانند. از این رو تبلت جدید این شرکت با قیمت ۲۹۹ دلار به صورت آنلاین از طریق فروشگاه آنلاین ایسوس و آمازون به فروش خواهد رسید. به نظر می‌رسد ایسوس تصمیم گرفته تا با این مشخصات سخت افزاری و این قیمت مناسب رقبای خود را به چالش بکشد.
ایسوس قلم استایلوس Z را هم بعنوان یک گزینه اختیاری با قیمت ۲۹.۹۹ دلار از شهریور برای فروش آنلاین در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این شرکت مدعی شده است که با استفاده از این قلم نوشتن و طراحی در این تبلت بسیار ساده خواهد بود؛ چرا که قلم Z از ۱۰۲۴ سطح فشار پشتیبانی می‌کند.
تیتر یک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا