نماینده فرهنگی قرارگاه خاتم‌الاوصیاء:

برخی از مسئولان ۳۰ سال است که می‌خواهند نظام را نابود کنند/ مهم‌ترین پیام شهدا اطاعت از ولایت مطلقه فقیه بود

بصیر، حجت‌الاسلام روح‌الله انگیسه در مراسم دعای کمیل یادبود شهید رسولی در مسجد نبی‌اکرم(ص) فریدونکنار،  با اشاره به تشییع باشکوه شهدا در مازندران، اظهار کرد: مازندرانی‌ها ثابت کردند که از عاشقان شهادت‌اند.

وی تصریح کرد: مردم با آمدن به زیر تابوت شهدا ثابت کردند به افکار شهدا و امام‌شان ثابت قدم می‌مانند.

نماینده فرهنگی قرارگاه خاتم‌الاوصیاء خاطرنشان کرد: آن چیزی که شهید را خوشحال می‌کند دست زدن به تابوت آنها و شرکت کردن در مراسم آنها نیست بلکه توجه به سیره شهدا و عمل به آنها است.

انگیسه با اشاره به اینکه در حال فراموشی چفیه‌هایمان بودیم که شهدا آمدند، اظهار کرد: امروز کار به جائی رسیده است که فریدونکنار و مازندران را به سواحل فاسد آن می‌شناسند، آیا آرمان شهدا این بود.

نماینده فرهنگی قرارگاه خاتم‌الاوصیاء خاطرنشان کرد: امروز رهبری سخنرانی می‌کند و مدعیان آّب در دلشان تکان نمی‌خورد اما در گذشته امام راحل سخن می‌گفت و بسیجیان جان و مال خود را تقدیم می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه وصیت‌نامه شهدا بهترین منبع دستیابی به افکار شهید است، گفت: آن‌قدری که برای تلویزیون و تماشای رقابت‌های ورزشی وقت گذاشته‌ایم برای وصیت‌نامه شهدا وقت نگذاشته‌ایم.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: مهم‌ترین پیام شهدا در وصیت‌نامه‌هایشان اطاعت از ولایت مطلقه فقیه بود، امروز اگر این در دنیا کوچکترین اعتباری دارد به خاطر حضور و وجود رهبری در راس نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انگیسه با تاکید بر اینکه نباید به خون شهدا خیانت کنیم، اظهار کرد: اگر مسئولی امروز در کشور اختلاس می‌کند باید پاسخگو باشد، بیش از ۳۰ سال است که برخی از مسئولان می‌خواهند این انقلاب را نابود کنند اما مردم نمی‌گذارند و مهم‌ترین دلیل آن حمایت از ولی‌فقیه است.

نماینده فرهنگی قرارگاه خاتم‌الاوصیاء ادامه داد: بعد از فتنه ۸۸ دشمن فهمید که ستون انقلاب ولایت است به دنبال تخریب رهبری بودند و شهدا این حرف را بیش از ۳۰ سال پیش گوشزد کرده بودند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی دیگر از وصیت‌های شهدا تاکید بر حفظ حجاب بوده است، گفت: دشمن به راحتی در حال برداشتن چادر از سر دختران‌مان است، در فریدونکنار به سادگی کشف حجاب می‌شود و ساحل این شهرستان پر از فساد است.

انگیسه افزود: کشور از شهید خلیلی‌ها مملو است اما برخی‌ها به آرمان‌های شهدا بی‌تفاوت هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا