نماینده مردم بروجرد در مجلس:

بزرگ‌ترین کلینیک دندانپزشکی کشور در بروجرد به بهره‌برداری می‌رسد

بصیر ،علاءالدین بروجردی عصر امروز در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی لرستان که در بخشداری اشترینان برگزار شد، اظهار داشت: دوم شهریورماه ۹۴ با حضور وزیر بهداشت بزرگ‌ترین کلینیک دندانپزشکی کشور با کلیه تجهیزات پزشکی در بروجرد به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بابیان اینکه این پروژه به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد تومانی احداث‌شده است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در معیار فضای آموزش عالی به‌منزله بخش خصوصی است که بدون اینکه باری تحمیلی برای دولت باشد اقدامات خدماتی مطلوبی در این شهرستان ارائه می‌دهد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس بابیان اینکه شهر اشترینان بخشی از استان لرستان است، عنوان کرد: لرستان در مقایسه با دیگر استان‌های پرجمعیت و وسیع کشور وسعت چندانی ندارد که با دارا بودن مواهب طبیعی و استعدادهای خدادادی ظرفیتی مناسب برای حضور سرمایه‌گذاران به وجود آورده بر این اساس لازمه حضور بخش خصوصی در اشترینان شناسایی و معرفی ظرفیت‌های موجود در این بخش از استان لرستان است.

وی با اشاره به زمینه‌های مساعد گردشگری در این شهرستان بیان کرد: روستای هدف گردشگری ونایی و سراب کرتول ازجمله مناطقی است که ظرفیت بالایی در سرمایه‌گذاری و جذب گردشگر دارد و می‌تواند فضای گردشگری ویژه‌ای با احداث زیرساخت‌های مناسب در آن ایجاد کرد.

بروجردی با اشاره به اینکه می‌توان با جذب سرمایه‌گذار در سطح استانی بخشی از مشکلات توسعه‌نیافتگی این استان را مرتفع کرد،گفت: کارخانه سلیس اشترینان که از کارخانجات مهم این شهر است و قابلیت اشتغال‌زایی برای افراد بسیاری را دارد، در مقطعی از زمان با مشکلاتی مواجه بود که هم‌اینک مراحل پایانی رسیدگی قضایی خود را سپری می‌کند.

وی بابیان اینکه اشترینان دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین پروژه‌ها در شهرستان بروجرد و حتی در سطح استان لرستان در اشترینان است کارخانه‌ها خودروسازی که در مجموعه استان نمونه است با ضعف مدیریت مشکلات عمده‌ای در ساختار آن به وجود آمده که این مشکلات قابل اصلاح است.

 نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس بابیان اینکه تصمیمات راهبردی مهمی در نظام در حال اتخاذ است، اظهار داشت: در رابطه با متن توافق نهایی مذاکرات موسوم به متن برجام که در حال بررسی در مجلس و شورای عالی امنیت ملی است که بدون تردید یک موفقیت بزرگ برای ملت ایران در مقابل ابرقدرت‌های جهانی بوده است.

وی حلقه اقتصادی را مبنای مسائل اقتصادی در کشور برشمرد و گفت: یکی از حلقه‌های ضعیف زنجیره اقتدار ملی بدون تردید حلقه اقتصادی است فرض بر این است که کشوری که دارای بیشترین منابع نفت و گاز است نباید ازنظر کوچک‌ترین زیرساخت‌های معیشتی با مشکل مواجه باشد.

تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا