وزیر آموزش‌وپرورش خبر داد

توزیع ۱۳۰ میلیون جلد کتاب درسی از ۱۵ شهریور

بصیر ،دکتر علی‌اصغر فانی که عصر دیروز و در ادامه سفر دوروزه خود به فارس برای افتتاح سالن ورزشی پیام زینب (س) متعلق به آموزش‌وپرورش در این شهرستان حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رتبه‌بندی معلمان از اول مهر امسال اجرایی می‌شود.

وی افزود: ۵ هزار نیروی استخدامی جدید پس از گذراندن دوره یک‌ساله آموزش روش‌های تدریس در دانشگاه فرهنگیان کار خود را از مهرماه سال ۹۵ در سطح استان‌های کشور آغاز می‌کنند.

وی ادامه داد: از ابتدای مهر امسال احکام به مورد اجرا درمی‌آید و شاخص‌های رتبه‌بندی منطبق بر وظایف و مأموریت‌های معلمان است.

فانی خاطرنشان کرد: در بخش آماده‌سازی فضاهای آموزشی و تجهیزات وضعیت خوبی داریم و کتاب‌های درسی ما با شمار ۱۳۰ میلیون جلد کتاب آماده توزیع است و از ۱۵ شهریورماه توزیع می‌شود.

به گزارش فارس، سالن ورزشی پیام زینب (س) با اعتباری بالغ‌بر ۵ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال و در مدت چهار سال ساخته‌شده است.

وزیر آموزش‌وپرورش در سفر دوروزه خود به لارستان، کلنگ احداث آموزشگاه ۹ کلاسه امیرکبیر را بر زمین زد و از بزرگ‌ترین پروژه فرهنگی، آموزشی و ورزشی خیرساز جنوب کشور که شامل سالن ورزشی، کتابخانه و فضاهای آموزشی است و توسط خیر لارستانی حاج ناصر منیری در سه فاز در دست‌ساخت است، بازدید به عمل آورد.

بازدید از مرکز آموزش امام جعفر صادق (ع) لار که به شکل هیئت‌امنایی اداره می‌شود و ۵۰ دانش‌آموز به شکل رایگان در آن تحصیل می‌کنند از دیگر برنامه‌هایی بود که وزیر آموزش‌وپرورش در نخستین روز سفر خود آن را در دستور کار قرار داد.

شرکت در همایش تخصصی جوان و اندیشه و دیدار با فرهنگیان لارستان از دیگر برنامه‌های سفر دوروزه وزیر آموزش‌وپرورش به این شهرستان است.

بسیج

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا