مسئول هیئت عاشقان ابی‌عبدالله(ع) فریدونکنار خبر داد:

اهدای جهیزیه به ۴ نوعروس منطقه شهرک رجایی فریدونکنار

بصیر، سیدمحمدرضا فاضلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: چهار کمک هزینه به مبلغ ۲۰ میلیون ریال به نو عروسان نیازمند فریدونکناری اهدا کردیم.

وی ادامه داد: در ادامه کمک‌های این هیئت، یک دستگاه کاشت حلزون به بیمار کم‌شنوا به مبلغ ۲۸ میلیون ریال اهدا کردیم و با توجه به افتتاح صندوق قرض الحسنه ابی‌عبدالله(ع) از این پس نیز شاهد کمک‌های بیشتری به نیازمندان منطقه شهرک شهید رجائی هستیم.

مسئول هیئت عاشقان ابی‌عبدالله با بیان اینکه این هیئت در چهار بخش فرهنگی، علمی، ورزشی و اردویی فعالیت دارد، خاطرنشان کرد: تجلیل از پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار در روز پرستار، تجلیل از کارگران منطقه شهرک شهید رجائی در روز جهانی کارگر، تجلیل از معلولان جسمی و سالمندان سرخرود در روز جهانی معلولان و اهدای ۲۰۰ جلد کتاب در هفته کتاب از دیگر عملکردهای این هیئت در سال جاری بوده است.

فاضلی اظهار کرد: اهدای خون در روز جهانی انتقال خون، برگزاری جشن بزرگ خیابانی میلاد سه نور، برگزاری جشن بزرگ خیابانی نیمه شعبان، برگزاری ولادت و شهادت ائمه در شب‌های دوشنبه، برگزاری مراسم اعتکاف رمضانیه به مدت سه شبانه‌روز بخشی از مهم‌ترین کارهای فرهنگی این هیئت بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا