متروی مشهد جان یک نفر را گرفت

بصیر ،میثم زارع در این رابطه گفت: در مسیر تردد قطارشهری و در حریم ریلی در ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه از ایستگاه هفت تیر به سمت صدف، فردی که از پل عابر پیاده استفاده نکرده بود، اقدام به عبور از نرده‌های حریم ریل عبور کرده و با بدنه واگن قطارشهری برخورد کرد که سبب فوت وی شد.

‌وی در خصوص شایعه نقص فنی در سیستم حمل‌ونقل ریلی قطارشهری مشهد، افزود: فردی که ناقض حریم ریلی قطارشهری در ما بین ایستگاه هفت تیر و صدف شده است، دقیقا در زیر پل عابر پیاده اقدام به این عمل اشتباه کرد که به دلیل عدم نور کافی در محل و با وجود توقف اضطراری راهبر قطارشهری با بدنه کناری واگن قطارشهری برخورد کرد و در محل جان باخت.

‌زارع تصریح کرد: این مرد حدودا ۳۰ ساله با هویتی مجهول با اقدام خود سبب تاخیر در سرویس‌دهی قطارشهری شد.

‌وی اضافه کرد: به محض وقوع حادثه، سرویس‌دهی قطارشهری به منظور ایمنی مسافران متوقف و تخلیه مسافری صورت گرفت تا پس از رفع موضوع، سرویس‌دهی مجددا آغاز شود که با بررسی صحنه توسط قاضی کشیک، نیروهای انتظامی، نیروهای امدادی و مسئولان شرکت بهره‌برداری قطارشهری این موضوع صورت گرفت و به تمامی مسافرین حاضر در ایستگاه‌ها و قطارشهری بلیط جبرانی اهدا شد.

وی گفت: تحقیقات تکمیلی توسط نیروی انتظامی به شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد ابلاغ خواهد شد و توسط پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد در دسترس تمامی رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

هراز نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا