دیدار دوستانه عارف با یکی از محکومین فتنه+عکس

بصیر، شب گذشته عارف در پیج اینستاگرام خود عکسی از مصطفی تاج زاده و خودش را منتشر کرد و از دیدار با یک دوست قدیمی نوشت.


عارف ضمن انتشار این عکس نوشت: امشب توفیق شد به دیدار دوستی قدیمی خودم سیّد مصطفی تاجزاده بروم که از دوران تحصیل در آمریکا با وی افتخار دوستی دارم. خبر خوبی شنیدم که احتمال دارد طبق تغییرات جدید قانون مجازات اسلامی، مرخصی ایشان منجر به آزادی اش شود.
شامگاه یکشنبه، یکم شهریورماه

عارف یکی از کاندیداهای اصلاح طلبان بوده که برنامه‌های او برای حضور در مجلس از همان روزهای بعد از انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد.

شاید می‌توانستیم بگوییم عارف مرد کم حاشیه اصلاح طلبان تا کنون بوده است، اما اخیراً برخی از رفتارهای وی نشان می دهد که این عنصر اصلاح طلب هم مانند سایرین خط قرمز فتنه را رعایت نمی کند.

فتنه ۸۸ یکی از خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی بوده که بارها از سوی رهبری نیز اعلام شده است؛ مرزبندی با فتنه گران هم یکی از نکاتی است که مقام معظم رهبری همواره بر آن تأکید داشته اند.

به نظر می رسد اگر عارف بخواهد به عنوان یک نماینده کم حاشیه وارد مجلس شورای اسلامی شود، باید مرزبندی خود با فتنه گران را رعایت کند.

حضور اعضای حزب مشارکت به ویژه تاج‌زاده در جریان فتنه ۸۸ باعث شد تا در دادگاه های بعد از فتنه وی محکوم شود.

قطعاً دوستی با یکی از فتنه گران در حالی که هنوز چند ماه به برگزاری انتخابات مانده است، از سوی عارف برای وی رفتار خوشایندی محسوب نمی‌شود.

پیش از این نیز عارف با نائب رئیس مجلس آلمان، خانم رویت دیدار داشت که اظهارات مداخله جویانه رویت با واکنشی از سوی عارف مواجه نشد.

به نظر می رسد فردی مانند عارف که سودای مجلس شورای اسلامی به ویژه نشستن بر کرسی ریاست را در سر دارد، یکی از اساسی‌ترین نکات که عدم خروج از خطوط قرمز نظام است را باید رعایت کند.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا