رئیس امور توزیع برق فریدونکنار خبر داد:

سهم ۵۰ درصدی مشارکت مردم از افتتاح پروژه تامین آب چاه کشاورزی روستای فرم

بصیر، محمد‌مهدی گرائیلی‌افرا در آئین افتتاحیه پست هوایی تامین برق چاه کشاورزی روستای فرم در نخستین روز از هفته دولت، اظهار کرد: امروز برگ زرینی دیگر از افتخارات دولت تدبیر و امید در خدمت‌رسانی بر مردم شریف منطقه به ویژه کشاورزان رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه فاز نخست این پروژه را در روستای مهلبان افتتاح کردیم، تصریح کرد: امروز شاهد افتتاح فاز دوم پروژه‌های تامین برق خطوط محوری چاه‌های آب کشاورزی شهرستان از محل تبصره ۲۲ ماده ۱۸۰ هستیم.

رئیس امور توزیع برق فریدونکنار خاظرنشان کرد: اعتباری که برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شد ۷۰۰ میلیون تومان بود که با تخصیص ۵۰ درصدی با مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان و مشارکت ۵۰ درصدی مردم به بهره‌برداری رسید.

گرائیلی اظهار کرد: با افتتاح این چاه برق، بیش از ۳۰ درصد از زمین‌های کشاورزی این شهرستان به چاه‌های آب با سوخت پاک تجهیز شدند.

وی همچنین با اشاره به افتتاح پست هوایی تامین برق چاه کشاورزی روستای فرم، گفت: امروز در روستای فرم به صورت پایلوت فاز دوم را افتتاح می‌کنیم.

رئیس امور توزیع برق فریدونکنار اظهار کرد: در این پروژه ۵۵ میلیون تومان به صورت خودیاری و مشارکت مردمی و ۵۲ میلیون تومان از محل تملک تامین شده است.

گرائیلی یادآور شد: طول خط تامین برق این ۵ دستگاه، ۵ کیلومتر و با قدرت ۲۵ کیلووات آمپر است.

DSC_0065

DSC_0089

DSC_0094

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا