رئیس شرکت نفت شهرستان های بابلسر و فریدونکنار خبر داد:

اختصاص بیش از ۶ میلیارد ریال اعتبار به جایگاه‌های سوخت

بصیر، بهمن فاخری در جمع مسئولان فریدونکنار در سالن آمفی‌تئاتر شهید رجایی این شهرستان، با اشاره به عملکرد ۵ ماه گذشته این اداره در سال جاری، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰ جایگاه سوخت، ۱۳ فروشندگی، ۲ پیمانکاری، ۷ جایگاه سی‌ان‌جی و ۳ تاسیسات گاز مایع در این دو شهرستان در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه در مصرف بنزین نسبت به این مدت در سال گذشته ۴۵ درصد کاهش داشتیم، گفت: ۱۵ میلیون لیتر نفت گاز، یک میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت سفید،۱۹۲۱  تن گاز مایع، پنج میلیارد و ۸۰۰ میلون مترمکعب سی‌ان‌جی در این ناحیه مصرف صورت گرفته است که نسبت به سال گذشته حدود ۲ درصد کاهش داشتیم.

رئیس شرکت نفت شهرستان‌های فریدونکنار و بابلسر با بیان اینکه این شهرستان توریستی و مسافرپذیر است، خاطرنشان کرد: اولویت تامین سوخت در حمل و نقل زمینی است و با توجه به اینکه این دو شهرستان از قطب‌های کشاورزی محسوب می‌شود، تامین سوخت از اهمیت بالایی برخوردار است.

فاخری با اشاره به اینکه مجوز تامین سوخت چاه‌های فاقد پروانه در با پیگیری‌های صورت گرفته اخذ شد، یادآور شد: با توجه به مصوبه ستاد بحران استانداری تامین سوخت برای کشت دوم ممنوع شده بود که با پیگیری‌های به عمل آمده کشاورزان می‌توانند از طریق اینترنت برای تامین سوخت ثبت‌نام کنند.

وی با تاکید بر اینکه خرید به موقع فراورده جایگاه‌ها از اولویت ما است، افزود: شش میلیارد و ۶۶۸ میلیون ریال به صورت نقدی در اختیار جایگاه‌ها قرار گرفت و یازده میلیون و ۳۶۱ میلیون ریال نیز کارمزد پرداخت شد.

رئیس شرکت نفت شهرستان‌های فریدونکنار و بابلسر در پایان گفت: ۱۰۰ درصد جایگاه‌های سوخت این دو شهرستان زیباسازی شده است و ۹۹ درصد از این جایگاه‌ها ممتاز هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا