یک وعده دیگر:

احداث کلینیک فوق تخصصی فریدونکنار تا پایان ۴ سال خدمت دولت

بصیر، هفته دولت بهترین زمان برای ارائه عملکرد مسئولان است و در این هفته علاوه بر ارائه گزارش‌های مبسوط از فعالیت‌های صورت گرفته، مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی برای آینده نیز برنامه‌ریزی می‌شود.

در هفته دولت امسال که بر اساس روال هر ساله روزشمار این روزها اعلام شد، در فریدونکنار شاهد برنامه‌های خاص اجرایی نبودیم و شاید بتوان خبر احداث ساختمان کلینیک فوق تخصصی در بیمارستان این شهرستان را از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته برشمریم.

اما آنچه که در این هفته بار دیگر رخ نمایی کرد وعده‌ای دیگر از سوی مسئول ارشد اجرایی این شهرستان است که به وعده‌های قبلی اضافه شد و مردم فریدونکنار با امید به دنبال تحقق آن هستند احداث ساختمان کلینیک فوق تخصصی است، ساختمانی که فرماندار این شهرستان خواستار به پایان رساندن و بهره‌برداری آن تا پایان سال ۱۳۹۶ شد.

در همین راستا مهرداد ابراهیمی فرماندار فریدونکنار در سومین جلسه شورای اداری شهرستان فریدونکنار در سالن اجتماعات شهید آوینی اردوگاه شهید رجایی، اظهار کرد: ۸۰۰ میلیون تومان چیلر برای برطرف کردن مشکل سرمایشی بیمارستان فریدونکنار خریداری شده است و درمانگاه فوق تخصصی در بیمارستان احداث و تجهیزات پزشکی و آمبولانس از سوی دولت به این مرکز درمانی اهدا می‌شود.

وی با ابراز امیدواری از احداث کلینیک فوق تخصصی درطول خدمت این دولت در فریدونکنار، گفت: امیدواریم این کلینیک تا پایان خدمت ۴ ساله دولت تدبیر و امید در فریدونکنار به بهره‌برداری برسد.

بر اساس این گزارش در حالیکه چند وعده این مسئول اجرایی تا به امروز رنگ تحقق نگرفت و برای برخی از وعده‌های وی نیز به زمان بیشتری نیاز است، این مورد نیز به همه آنها اضافه می‌شود و مردم این شهرستان همچنان چشم انتظار می‌مانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا