وزیر ورزش در گفت‌و‌گو بصیرنیوز:

مشکل حقوقی استادیوم شهید آزادی فریدونکنار را پیگیری می‌کنم

بصیر، محمود گودرزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، در حاشیه آئین افتتاحیه مجتمع ورزشی معرفت در فریدونکنار، در پاسخ به سوالی در خصوص وقوع فساد در فوتبال ایران، اظهار کرد: با آمدن هفته دولت و حضور من در مازندران پروژه‌ها شیرین می‌شود و مباحث مربوط به فساد در ورزش به ویژه فساد را در جای دیگر مطرح می‌کنم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که برنامه‌ریزی و کمک وزارت ورزش به استادیوم شهید کریم آزادی فریدونکنار سال‌ها است که به دلیل مشکلات حقوقی نیمه‌تمام باقی‌ مانده است، چیست، گفت: مشکل حقوقی استادیوم شهید آزادی فریدونکنار را پیگیری می‌کنم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: به دنبال آن هستیم که بتوانیم با معارضان تفاهم و یا به هر شکلی مشکلاتشان را حل کنیم و از مدیرکل ورزش و جوانان نیز توضیح می‌خواهیم تا این مشکل به زودی برطرف شود.

گودرزی در پاسخ به این سوال که این بخش خصوصی آمادگی دارد تا فاز دوم این مجموعه را نیز احداث کند و به زمین و تسهیلات نیازمند است، شما چه حمایتی می‌کنید، خاطرنشان کرد: تامین زمین برای راه‌اندازی این پروژه بر عهده فرمانداری و استانداری است و مردم نیز باید در این زمینه کمک کنند.

وی افزود: در خصوص تسهیلات سقفی معینی مشخص شده و هر سال نیز با کمک بانک و سرمایه‌گذاری که در حال انجام است این تسهیلات افزایش می‌یابد و آمادگی کامل برای کمک به این پروژه داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا