افشای راز جنایت زن ۲۶ ساله توسط پزشک قانونی

بصیر ،زن جوان که پس از قتل همسرش با صحنه‌سازی قصد داشت مرگ او را عادی جلوه دهد، نمی‌دانست گزارش پزشکی‌قانونی راز قتل را فاش می‌کند.

بیستم تیر امسال مردی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شهرستان زنجان تماس گرفت و از مرگ مشکوک همسایه شان در یکی از محله های این شهر خبر داد. ماموران با اعزام به محل حادثه مشاهده کردند مرد ۳۰ ساله شب بدون هیچ مشکلی خوابیده و صبح بیدار نشده است. در این مرحله با توجه به فوت مشکوک این فرد، جسد وی با هماهنگی قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد .

همزمان با تشکیل پرونده قضایی و شروع تحقیقات، همسر این مرد در اظهاراتش گفت: شب گذشته مهمان داشتیم و شوهرم تازه از ماموریت کاری برگشته بود. پس از رفتن مهمان ها، همسرم خوابید اما صبح وقتی صدایش کردم، بیدار نشد. با اورژانس تماس گرفتم که امدادگران با بررسی وضع شوهرم اعلام کردند او چند ساعت قبل فوت کرده است. در ادامه کارآگاهان با مشکوک شدن به موضوع، رفت و آمد همسر او و دیگر اعضای خانواده را به طور نامحسوس زیر نظر گرفتند تا این که معلوم شد زن جوان نه تنها از مرگ همسرش ناراحت نیست، بلکه مدام در حال مسافرت و گردش است. همین موضوع باعث شد شک پلیس به یقین تبدیل شود که او به قتل رسیده است .

به این ترتیب با اطلاع موضوع به بازپرس پرونده، زن ۲۶ ساله با هماهنگی قضایی یک ماه بعد از این حادثه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد و پس از اظهارات ضد و نقیض و سکوت طولانی، دو روز پیش اعتراف کرد که شوهرش را کشته است .

متهم به قتل در اظهاراتش گفت: مدت ها بود من و شوهرم بر سر مسائل مختلف با هم درگیری داشتیم و حتی وجود فرزند ۱۰ ساله مان نیز باعث نشده بود این اختلاف ها کاهش یابد. هرچه بیشتر در این زندگی پیش می رفتیم مشکلاتمان بیشترمی شد، شوهرم حاضر نمی شد برای پایان دادن به این اختلاف ها حتی مرا طلاق دهد .

وی خاطرنشان کرد: دیگر از این وضع و زندگی خسته شده بودم. بنابراین تصمیم گرفتم شوهرم را بکشم و دو روز قبل از بازگشت او از ماموریت، نقشه قتل را طراحی کردم و شب حادثه چند قرص کشنده را به جای قرص های ویتامینه به شوهرم خوراندم که او با خوردن همان قرص ها جانش را از دست داد. در این مدت طوری نقش بازی کردم که همه باور کرده بودند شوهرم به مرگ طبیعی فوت کرده است.

سرهنگ جعفر رحمتی، رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در این باره گفت: متهم پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد. متاسفانه در این پرونده شاهد این هستیم که زن جوان به جای ریشه یابی و حل مشکلات خود با شوهرش، با تصمیمی نسنجیده جان فردی را می گیرد و زندگی خود را نیز به بیراهه می کشاند.

آفتاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا