دلیل لغو کنسرت محسن یگانه در بندر انزلی

بصیر ،معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: به تفاهم نرسیدن تهیه کننده و موسسه برگزارکننده، دلیل لغو کنسرت محسن یگانه در شهرستان انزلی بوده است.

سیدوحید فخرموسوی در گفت و گو با ایرنا افزود: مجوز برگزاری کنسرت محسن یگانه برای عصر جمعه ششم شهریورماه جاری از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرانزلی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، صادر شده بود.

وی اظهار داشت: همچنین هماهنگی لازم برای برگزاری این کنسرت با فرمانداری شهرستان بندرانزلی، نیروی انتظامی و مراجع ذیصلاح انجام گرفته بود.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه لغو کنسرت هیچ ربطی به این اداره کل ندارد، گفت: انصراف برپایی این کنسرت، روز پنجشنبه هفته گذشته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرانزلی اعلام شده بود.

محسن یگانه خواننده پاپ کشورمان در صفحه شخصی اش در یکی از شبکه های اجتماعی در این باره نوشته است: مردم نازنین استان گیلان توجه داشته باشند که کنسرت بندرانزلی (جمعه ششم شهریور) به دلیل عدم هماهنگی تهیه کننده با گروه ارکستر و انتقال مکان اجرا به سالنی نامناسب و همچنین عدم پایبندی ایشان به تعهدات ذکر شده در قرارداد، لغو شده و هرگونه بلیت فروشی غیرقانونی است.»

شهرستان ساحلی انزلی در ۴۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان گیلان واقع است.

آفتاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا