هشدارهواشناسی نسبت به رگباردر برخی نقاط

بصیر ،سازمان هواشناسی کشور توصیه کرده که در این مدت در نواحی یادشده اقدامات لازم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی بعمل آید.

 طی روز یکشنبه  دمای هوا در استانهای ساحلی خزر بطور نسبی افزایش می یابد و از روز دوشنبه با گذر جریانات ناپایدار تراز میانی از سمت شمال غرب و غرب به کشور، در نواحی شمال غرب، غرب و بتدریج از بعد از ظهر در برخی نقاط جنوب غرب، مرکز، سواحل دریای خزر و استانهای واقع در دامنه های البرز مرکزی، بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

همچنین روز سه شنبه هفته جاری ضمن تداوم این وضعیت در مناطق ذکر شده با نفوذ جریانات سرد از عرضهای شمالی به کشور، تشدید بارش در سواحل دریای خزر و کاهش دما بین ۴ تا ۷ درجه در نیمه شمالی کشور رخ می دهد و هوای نسبی خنک تا روز پنجشنبه در کشور ماندگار خواهد بود.

روز یکشنبه هفته جاری در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، افزایش ابر، رگبار موقتی باران گاهی رعد و برق و وزش باد در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان و ارتفاعات هرمزگان دور از انتظار نیست و در این روز دمای هوا نیز در استانهای ساحلی دریای خزر بین ۳ تا ۵ درجه افزایش می یابد.

روز دوشنبه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، شاهد افزایش ابر، رگبار موقتی باران گاهی رعد و برق و وزش باد در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان و ارتفاعات هرمزگان خواهیم بود و بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه و ازبعدازظهر در استانهای زنجان، همدان، مرکزی، لرستان، اردبیل، گیلان، مازندران، قزوین، البرز و تهران دور انتظار نخواهد بود.

آخرین نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا