رئیس بیمارستان فریدونکنار خبر داد:

خرید و تجهیز ۲ دستگاه چیلر ۴ موتوره

بصیر، مصطفی قاسم‌زاده در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: توسعه تعداد تخت دیالیز از ۱۵ به ۲۰ تخت، تهیه ۶ دستگاه ماشین دیالیز جدید، نصب و راه‌اندازی دستگاه بی‌خطرساز امحای زباله و تهیه u.p.s  برای دستگاه‌های دیالیز بخشی از فعالیت‌های این بیمارستان بوده است.

وی تصریح کرد: تهیه تجهیزات پزشکی گرانقیمت از جمله ماشین بی‌هوشی، رادیولوژی پرتابل، اکوکاردیوگرافی، بن‌ماری میکروسکوپ و اتوکلاو، تهیه تجهیزات رفاهی از جمله یخچال، تلویزیون، تهیه یک دستگاه آمبولانس تویوتا هایس، نصب و راه‌اندازی ۲ دستگاه چیلر با ۴ موتور، اجرای برنامه هتلینگ از جمله بازسازی و بهسازی بخش داخلی از دیگر برنامه‌های این مرکز درمانی است.

رئیس بیمارستان فریدونکنار گفت: ارجای برنامه پرداخت مبتنی بر عملکرد کارکنان و راه‌اندازی کلینیک عصر نیز از دیگر برنامه‌های اکرایی این بیمارستان است.

قاسم‌زاده با اشاره به طرح‌های در دست اقدام امام خمینی فریدونکنار، خاطرنشان کرد: بازسازی و بهسازی بخش جراحی، بازسازی و بهسازی اورژانس، بازسازی و بهسازی بلوک زایمانی، بازسازی و بهسازی اتاق عمل، احداث کلینیک ویژه و راه اندازی بخش های icu2  و اعصاب و روان از مهم‌ترین این طرح‌ها هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا