رئیس شکبه بهداشت فریدونکنار در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز:

با کمبود فضای درمانی در فریدونکنار روبه‌رو هستیم/ احداث مرکز درمانی ۶ طبقه بصیر در فریدونکنار

بصیر، محمد نصرتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: افتتاح مرکز بهداشتی درمانی ازباران، مجوز تخریب و نوسازی مرکز بهداشتی درمانی بصیر، اجرای بسته‌های تحول سلامت، فعال‌سازی مراکز دندانپزشکی مراکز بهداشتی، برنامه غربال‌گری دیابت افراد ۳۰ سال شهرستان و بازسازی و محوطه‌سازی مرکز بهداشتی درمانی شیرمحله از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در سال ۹۳ و ۹۴ بوده است.

وی با اشاره به برنامه‌های سال ۹۵-۹۴، اظهار کرد: کلنگ‌زنی مرکز بهداشتی درمانی شهید بصیر، انجام تعهد شورای اسلامی ازباران مبنی بر ساخت مرکز بهداشتی درمانی، مستقل کردن اداره نظام پزشکی و پیگیری کلینیک ویژه از مهم‌ترین برنامه‌های آینده این مدیریت است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه با توجه به طرح تحول سلامت با کمبود فضای فیزیکی در این شهرستان روبه‌رو بودیم، گفت: درمانگاه شهید بصیر تنها درمانگاه دولتی فریدونکنار است که با کسب مجوز از دانشگاه آن را تخریب کردیم و سپس مجوز احداث آن را در ۶ طبقه گرفتیم.

نصرتی اظهار کرد: با توجه به اینکه برای احداث این مرکز درمانی علاوه بر دانشگاه علوم پزشکی به کمک خیران نیز نیازمند بودیم، مجمع خیران فریدونکنار را با ۳۰ خیر معروف شهرستان تشکیل دادیم و پس از انتخاب ۷ نفر به عنوان اعضای هیئت مدیره، احداث درمانگاه شهید بصیر را متقبل شدند.

وی با بیان اینکه این مرکز درمانی با زیر بنای ۲۷۰ مترمربع در ۶ طبقه احداث می‌شود، گفت: در آینده با توجه به طرح تحول سلامت نیاز به یک مرکز درمانی خوب داشتیم که در درمانگاه شهید بصیر پزشک، دندانپزشک، فیزیوتراپ و کارشناس روان حضور خواهند داشت.

نصرتی با اشاره به اینکه کلنگ‌زنی احداث این مرکز درمانی را در هفته دولت برگزار کردیم، اظهار کرد: نقشه این درمانگاه آماده است و با توجه به اینکه به نام سردار شهید بصیر مزین شده این پروژه به زودی به اتمام می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا