مربی تیم ملی تکواندو نونهالان ایران:

نائب قهرمانی در مهد تکواندو دنیا رتبه قابل قبولی است

بصیر، حسین اسدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: در رقابت‌های جهانی کره‌جنوبی با قدرت تمام در میادین حاضر شدیم و تنها با ۵ امتیاز اختلاف نسبت به تیم میزبان به مقام نائب قهرمانی دست پیدا کردیم.

وی تصریح کرد: کره‌جنوبی مهد تکواندو دنیا است و با توجه به اینکه چند سالی از کسب عنوان قهرمانی فاصله گرفته بود با تمام توان به رقابت‌ها آمده بود.

مربی تیم ملی تکواندو نونهالان ایران با اشاره به اینکه در این رقابت‌ها ۶۰ تیم شرکت کرده بودند، خاطرنشان کرد: تیم میزبان از تمامی شرایط میزبانی و داوری بهره می‌برد و در نهایت نیز توانست قهرمان این رقابت‌ها شود.

اسدی با بیان اینکه تیم‌های قدرتمندی در این رقابت‌ها حاضر بودند، اظهار کرد: به دلیل آنکه تکواندو گسترش پیدا کرده و تمامی کشورها بر روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند، شاهد دیدارهای زیبا و جذابی در این رقابت‌ها بودیم.

وی تیم‌های کره‌جنوبی، روسیه و اسپانیا را از تیم‌های خوب این دوره از رقابت‌ها دانست و گفت: نونهالان کشورمان دو ماه در اردو بودند و دو مازندرانی نیز به رقابت‌ها اعزام شدند که نتوانستند حائز رتبه خوبی شوند.

مربی تیم ملی تکواندو نونهالان ایران در پایان خاطرنشان کرد: نائب قهرمانی در مهد تکواندو دنیا رتبه خوبی است اما  امیدواریم بتوانیم در سال‌های آینده با برنامه‌ریزی مناسب‌تر به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا