اعلام شکایت داور دربی به پلیس فتا

بصیر ،داور دربی ۸۱ که جمله منتسب به او در سرویس ورزشی خبرآنلاین هم منتشر شده بود، گفت: دیدم که شما هم این خبر را منتشر کرده بودید اما می‌خواستم برای تنویر افکار عمومی توضیح بدهم که اصلا نمی‌توانم در هیچ یک از صفحات اجتماعی مجازی فعالیتی داشته باشم. این قانون فیفاست که همه داوران بین‌المللی را از چنین فعالیتی منع کرده است و من هم تابع همان قانون هستم اما متاسفانه احتمالا یک بنده خدایی از نام من استفاده کرده و چنین صفحه‌ای را ساخته است. به ناچار و برخلاف میل باطنی‌ام از دوستان خوبم در پلیس فتا تقاضا کردم تا بر اساس شکایتی که به این واحد نیروی انتظامی داشتم، فرد خاطی را شناسایی کنند و قول داده‌اند در چند ساعت آینده عامل این کار را شناسایی و بازداشت کنند تا به سزای عملش برسد.

او در ادامه با اشاره به فضای خوب دربی گفت: راستش من در طول مسابقه اصلا توهینی نشنیدم که بخواهم چنین مطلبی را به کسی بگویم یا بنویسم. در تمام طول مسابقه یا من حواسم به بازی بود یا شرایط بازی طوری بود که اصلا توهینی وجود نداشت. تازه این‌بار اینقدر فضا به خاطر فوت هادی نوروزی همدلانه بود که حتی من داور هم تحت تاثیر این همدلی زیبای دقایق ابتدایی بازی قرار گرفتم.
به گزارش خبرآنلاین، او درباره قطع بازی در دقیقه ۲۴ نیز گفت: راستش از قبل بازی با من هماهنگ نشده بود ولی وقتی جو ورزشگاه را دیدم، خودم هم تحت تاثیر این همدلی قرار گرفتم. وقتی دیدم دقیقه ۲۴ بازی، همه ورزشگاه به خاطر او بلند شدند و آماده خواندن فاتحه شدند، من هم سوت زدم و بازی را نگه داشتم. البته از قبل چنین تصمیمی را در ذهنم داشتم اما باید شرایط بازی را بررسی می‌کردم. در آن لحظه، یک توپ به اوت رفته بود و بازی خیلی ملتهب نبود. به مهدی رحمتی گفتم مهدی جان می‌خواهم بازی را یک دقیقه نگه دارم که فاتحه‌ای بفرستیم. بازیکنان پرسپولیس هم که اطرافم بودند، استقبال کردند. واقعا باید از تماشاگران دو تیم برای این همدلی تشکر کنم. این نشان از روح بزرگ بازیکنی دوست‌داشتنی مثل هادی نوروزی دارد که می‌تواند چنین اتحادی را بین طرفداران مهم‌ترین مسابقه فوتبال ایران ایجاد کند؛ مسابقه‌ای که همیشه پر بوده از حاشیه و کری‌خوانی‌های داغ. من به نوبه خودم یک بار دیگر به خانواده نوروزی برای داشتن چنین پسری تبریک می‌گویم، فقدانش را تسلیت می‌گویم و البته تشکری هم دارم از هواداران بازی برای این همدلی.
ترکی که علاقه‌ای به صحبت درباره داوری و شکل قضاوتش نداشت، اظهار کرد: می‌دانید که از نظر قانونی هم اجازه چنین کاری را ندارم اما می‌خواهم تشکری کنم از خانواده عزیز داوری. از بزرگی مثل آقای خوشخوان و دوستان عزیزم سعید مظفری‌زاده، علیرضا فغانی و علی خسروی تا آقای غیاثی که قبل و بعد از بازی هم از انتخاب ما حمایت کردند و هم بر نحوه داوری ما در داربی مهر تایید زدند.
او در پایان در پاسخ به این سوال نیز که آیا جوک‌های بعد از بازی را دیده است، گفت: راستش را بخواهید برای خود من هم بلافاصله بعد از بازی، این جوک‌ها فرستاده شد و خودم هم خیلی خندیدم. به هر حال این جوک‌ها برای همه آنهایی که در بازی نقش داشتند، ساخته شده و دست به دست می‌شود. این خاصیت دربی است دیگر. این بازی همیشه کری داشته، به خصوص این داربی آخر که بازی قشنگی هم شده بود.
آفتاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا