قتل هولناک دختر جوان توسط ۲ کیف قاپ

بصیر ،ساعت ۲۳:۱۵چهارشنبه قتل دختري جوان در خيابان اباذر در غرب تهران، ايلخاني، بازپرس جنايي پايتخت را همراه با كارآگاهان جنايي به آنجا كشاند. ماجرا از اين قرار بود كه دختري ۲۳ساله قصد داشت همراه مادرش به خريد برود. او بعد از آنكه خودرواش را از پاركينگ خانه بيرون آورد جلوي در منتظر مادرش بود اما وقتي خبري از مادر نشد سراغ زنگ خانه رفت تا او را صدا كند.

درست در همان لحظه مرد جواني از يك پرايد سفيدرنگ پياده شد و كيف دستي دختر را كه روي صندلي ماشين بود دزديد و همراه مرد ديگري فرار كرد. دختر جوان با ديدن اين صحنه خودش را به ‌خودروي سارقان رساند. او از پنجره سمت راننده پرايد آويزان شد و تلاش مي‌كرد كيفش را از مرد سارق پس بگيرد ولي سارقان او را صدها متر روي زمين كشيدند و درحالي‌كه دست‌هاي دختر جوان ديگر توان نداشت خودروي سارقان را رها كرد اما بعد از آنكه او روي زمين افتاد خودروي سارقان از روي سرش عبور كرد و باعث مرگ وي شد.

با اينكه تعداد زيادي از شهروندان شاهد اين صحنه بودند، اما هيچ كدام از آنها شماره پلاك خودروي سارقان را يادداشت نكرده بودند. با وجود اين تحقيقات براي دستگيري عاملان قتل دختر جوان كه نان آور خانواده‌اش بود همچنان ادامه دارد. در همين حال بازپرس ايلخاني به شهروندان توصيه كرد درصورت رويارويي با چنين حوادثي، براي كمك به پليس تلاش كنند شماره پلاك خودروي تبهكاران يا دست‌كم مشخصات ظاهري آنها را به‌خاطر بسپارند.

آخرین نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا