دلیل عدم حضور کرار در دربی

اعتصاب ۷ بازیکن استقلال

بصیر ،آنچه برای مظلومی اهمیت دارد تنها پیروزی است. از این رو اصلا برایش معنایی نداشت کرار برای چندمین بار اردوی تیمش را ترک می کرد.

 آنچه قبل از دربی در مورد کرار رخ داد را همه رسانه ها پوشش دادند اما حالا خبر می رسد پرویز مظلومی همه تلاش خود رابه کار بست تا علی رغم همه این نافرمانی ها و بی نظمی ها کرار را در لیست ۱۸ نفره بازی قرار دهد اما اعتصاب جدی بازیکنان مانع از انجام این کار شد.

دو روز قبل از دربی وقتی قرار شد باشگاه استقلال سی درصد رقم قرارداد بازیکنان را پرداخت کند، کرار امیدوار بود با گرفتن حقوقش با روحیه بهتری رو در روی پرسپولیس حاضر شود اما در نهایت تعجب به دستور افشارزاده به او تنها یک میلیون و چهارصد هزار تومان پرداخت کردند که این پول ربطی به قرار داد یک میلیارد و چهارصد میلیونی این عراقی نداشت بلکه پاداش بردهای قبل بود. اما کرار این موضوع را تاب نیاورد و ناگهان پس از تمرین، اردوی آبی پوشان را ترک کرد و گفت با این وضعیت نمی تواند بازی کند.

اما پرویز مظلومی با فرستادن واسطه ، تا حدودی این بازیکن را نرم کرد تا دست کم در دربی او در لیست ۱۸ نفره اش باشد و در هنگام نیاز او را روانه میدان کند. کرار هم تقریبا جواب مثبت داده بود اما وقتی بازیکنان استقلال متوجه این موضوع شدند با تشکیل جلسه ای به کادر فنی اولتیماتوم دادند. هفت بازیکن استقلال به پرویز مظلومی اعلام کردند اگر قرار باشد بعد از این همه بی نظمی و بی احترامی کرار در لیست دربی باشد آنها حاضر نیستند در این بازی به میدان بروند.

برای اینکه خبر رسانه ای نشود و در آستانه دربی، روحیه تیم متزلزل نشود، مظلومی با درخواست بازیکنان موافقت کرد تا اینچنین کرار غایب بزرگ دربی باشد.

به تازگی هم هیات مدیره اعلام کرده آنها در مورد جدایی این بازیکن تصمیم می گیرند اما نکته جالب اینجاست که مظلومی گفته اگر او را بیرون کنید من هیچ ضمانتی دال بر قهرمانی نمی دهم. مظلومی برعکس کی روش که با اقتدار نظم را در تیمش حکمفرما کرده تنها برای پیروز یو موفقیت حاضر است چشم بر همه این بازی های کرار ببندد.

البته تصمیم افشارزاده و هیات مدیره فروش کرار است و بعید است مظلومی بتواند این بار کاری برای این یاغی آرام نشدنی انجام دهد. او زمانی که از تراکتورسازی هم پولش را سر وقت می گرفت هر هفته حاشیه ساز بود و بعید است در صورت درست شدن وضعیت مالی اش در استقلال آرام شود. او ذاتا بازیكن پرحاشیه ای است و تنها یک مربی از جنس کی روش می تواند برای همیشه اصلاحش کند نه افرادی مثل مظلومی که شخصیت بازیکن در اولویت هزارمشان هم نیست و تنها بعد فنی برایش ملاک است و بس.

بولتن نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا