معاون حقوقی قوه قضائیه در فریدونکنار:

امنیت پایدار در جامعه با آسیب‌شناسی ایجاد می‌شود

بصیر، ذبیح‌الله خدائیان معاون حقوقی قوه قضائیه در جلسه شورای اداری فریدونکنار، اظهار کرد: دادگستری استان با محدودیت‌هایی روبه‌رو است که در این سفر بسیاری از آنها برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد:  مردم از مسئولان انتظار دارند چرا که هر زمانی نیاز به حضور مردم در صحنه بود آنها خوبی به وظیفه خود عمل کردند.

معاون حقوقی قوه قضائیه در ادامه با بیان اینکه مسئولان باید به وظیفه خود در قبال مردم عمل کنند، خاطرنشان کرد: زمان مسئولیت‌مان کوتاه است و به زودی به اتمام می‌رسد و نباید فرصت خدمت را از دست بدهیم.

خدائیان افزود: رشد و توسعه جامعه از مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و برای رشد آنها باید در عوامل مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه باید در بعد اجتماعی با آسیب‌شناسی مشکلات برطرف شود، خاطرنشان کرد: امنیت مفهوم گسترده‌ای دارد که توجه به آن موجب رشد جامعه می‌شود.

معاون حقوقی قوه قضائیه در ادامه با اشاره به اینکه همه باید در بحث ارتقای ضریب امنیت در استان تلاش کنند، اظهار کرد: اگر در جامعه ای سوء ظن رواج پیدا کند رشد و توسعه ایجاد نمی‌شود.

خدائیان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آیا با برخورد قضایی و پلیسی می‌شود مشکلات را ریشه‌کن کرد، یادآور شد: مهم‌ترین راه تامین امنیت کار فرهنگی است و مسئولان فرهنگی با این ضد ارزش‌ها باید مقابله کنند.

وی گفت: در بحث امنیت اقتصادی اگر در جامعه کاغذ بازی زیاد شود و ربا‌خواری رونق داشته باشد پیشرفت نمی‌کند.

معاون حقوقی قوه قضائیه ادامه داد: در بعد اجتماعی طلاق و اعتیاد آسیب‌های جدی است که اگر بخواهیم امنیت ایجاد شود باید بر روی آنها فرهنگ‌سازی کنیم.

خدائیان با بیان اینکه اگر بخواهیم تمامی مشکلات را دستگاه قضایی برطرف کنند امنیت پایدار به وجود نمی‌آید، اظهار کرد: تنها در صورتی امنیت‌پایدار به وجود می‌آید که مشکلات را آسیب‌شناسی کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مشکلات این شهرستان را یادداشت کردم و آنها را پیگیری می‌کنیم، خاطرنشن کرد: احداث ساختمان دادگستری و تجهیز آن و رفع کمبودهای قضایی و اداری را در فریدونکنار پیگیری می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا