رئیس اداره گاز فریدونکنار:

فریدونکنار امسال قطعی گاز ندارد/ آماده‌باش به واحدهای خدماتی برای استفاده از سوخت دوم

بصیر، علی ابراهیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: برای جلوگیری ازهرگونه کمبود گاز اداره کل استان مازندران برنامه‌هایی دارد تا افت فشار در کل استان به وجود نیاید.

وی تصریح کرد: در فریدونکنار نیز ایستگاه‌هایی را برای مقابله با قطعی گاز مجهز می‌کنیم و اماکن پرمصرف را هم اطلاع‌رسانی می‌کنیم تا برای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم از مدار خارج شوند و با کمبود گاز روبه‌رو نشوند.

رئیس اداره گاز فریدونکنار خاطرنشان کرد: مکاتباتی با ادارات صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و ادارات متبوع انجام دادیم تا کارخانجات، شالیکوبی‌ها و جایگاه‌های صنعتی را در مداری بیاورند که بتوانند از سوخت دوم در شرایط بحرانی استفاده کنند.

ابراهیمی افزود:با اداره غله نیز در خصوص نانوایی‌ها هماهنگی کردیم تا در صورت لزوم از سوخت دوم استفاده کنند که در ماقع بحرانی مشکلی نداشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه فریدونکنار شهر سبز معرفی شده است و تمامی روستاها از نعمت گاز بهره‌مند هستند، اظهار کرد: احتمال اینکه در ته مسیر با کمبود گاز مواجه شویم و گاز خانگی تعدادی از مردم این شهرستان قطع شود وجود دارد اما تمهیداتی می‌اندیشیم که این عمل صورت نگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا