مدیرمسئول بصیرنیوز در نوائی‌محله؛

تفکر لیبرالی در کشور افزایش یافته است/ نگاه اصلاحات در انتخابات یارگیری از رقیب است

DSC_0434

بصیر، سیداحمد حسینی عصر دیروز در جمع بسیجیان نوائی‌محله، اظهار کرد: برخی از تحرک‌های خواص در کشور نشان‌دهنده افزایش و حرکت رو به رشد لیبرالیسم است.

وی تصریح کرد: تفکر لیبرالی که در مقطعی از زمان در کشور حاکم بود دوباره با حضور برخی خواص آغاز شده و به دنبال احیای چهره‌های شناخته شده این طیف منزوی شده هستند.

مدیرمسئول بصیرنیوز با بیان اینکه لیبرالیسم مدت‌ها است که در کشور در حال ریزش طرفدارانش است، خاطرنشان کرد: برخی از خواص به اسم اصلاحات به دنبال پیاده کردن تفکرات لیبرالی خود در جامعه اسلامی‌مان هستند.

حسینی در ادامه با بیان اینکه انتخابات یکی از مهم‌ترین حربه‌ طیف اصلاحات برای احیای مجدد است، افزود: اصلاحات در تلاش است تا با تحرک شیخ فتنه‌گر و تطهیر وی در قالب حضور در هیئت‌های مذهبی و سخنرانی‌های متفاوت کمی از ریزش رای خود جلوگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم کشور اینگونه تحرک‌های کاذب را می‌فهمند، خاطرنشان کرد: دیگر دوران نفوذ تفکرهای کاذب اصلاح‌طلبان در کشور گذشته است و مردم کشور نسبت به این امر با بصیرت‌اند.

مدیرمسئول بصیرنیوز اظهار کرد: یکی دیگر از حربه‌های نفوذ اصلاحات در کشور برای به اثبات نشاندن تفکر خود یارگیری برخی از خواص در کشور است که با جوسازی شدید رسانه‌ای سعی در القای این موضوع را دارند.

حسینی گفت: برخی از خواص اصلاحات به دنبال تضعیف ولایت‌فقیه برای دستیابی به منافع خود هستند و انتخابات بهترین زمان برای دستیابی به اهداف‌شان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تنها چیزی که مانع از رخنه برخی از افراد این طیف در جامعه می‌شود بصیرت است و این امر چیزی جز حمایت از ولی‌فقیه نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا