توصیه درمانی آیت‌الله مصباح به فرج‌الله سلحشور

بصیر ، آیت الله محمد تقی مصباح یزدی، امروز در دیدار با فرج الله سلحشور، کارگردان سریال یوسف پیامبر(ص)، با بیان این که من هیچ کاری سراغ ندارم که از عنایت حضرت معصومه حل نشود، خاطرنشان کرد: اگر توسل به حضرت داشته باشید ان شاء الله مشکلات برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به سخنی از مرحوم حضرت آیت الله بهجت در رابطه با تأثیرات فراوان تربت سید الشهدا(ع)، گفت: از ایشان شنیدم که گفتند خوردن هر روز صبح یک قاشق از ترکیب آب زمزم و تربت سید الشهدا(ع) بسیار شفا بخش است و هر دردی را مداوا می‌کند و شرط تأثیر گذاری آن، باور داشتن به شفا بخش بودن آن است.

رییس مؤسسه امام خمینی(ره) با بیان این که توسل به حضرت زهرا(س) و زیارت حضرت معصومه(س) برای رفع مشکلات بسیار مؤثر است، اظهار داشت: متأسفانه ما قدر حضرت معصومه(س) را نمی دانیم؛ من مطمئن هستم که ایشان برای شیعیان از هر مادری مهربان تر است و کسی در نزد خداوند از اهل بیت(ع) آبرومند تر نیست.

وی با اشاره به این که خدا دوست دارد که بنده‌اش به قضای او راضی باشد، خاطرنشان کرد: امیدوارم تلاشهای شما برای به تصویر کشیدن سبک زندگی اهل بیت(ع)مورد رضای خداوند قرار گیرد و برای شما تأثیرگذار باشد و ما هم برای شما دعا می‌کنیم که موفق باشید.

آیت الله مصباح یزدی یادآور شد: برای خدا کم و زیاد هیچ فرقی ندارد و اگر اراده کند که چیزی وجود داشته باشد آن چیز خواهد بود و این ما هستیم که نباید از رحمت الهی مایوس شویم.

خبرگزاری دانشجو

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا