عابدینی: برای فردوسی‌پور متأسفم

بصیر ،امیر عابدینی در مورد جلسه امروز هیأت رئیسه سازمان لیگ گفت: در این جلسه  در مورد مسائل مختلف بحث شد که یک بخش آن مربوط به نامه‌ای بود که کانون ایران نوین به عنوان حامی مالی به سازمان لیگ نوشته بود. آنها در این نامه اعلام کرده بودند که با توجه به ماده ۱۰ و شرایط اضطراری قادر به اجرای قرارداد نیستند و یا اگر قرار است این قرارداد اجرایی شود ۵۰ درصد در مبلغ آن تخفیف قائل شویم و دلیل این مسئله را هم رکود اقتصادی عنوان کرده بودند که بنگاه‌های اقتصادی را از تبلیغات دور کرده است. هیأت رئیسه سازمان لیگ با تعلیق یا تخفیف ۵۰ درصدی موافقت نکرد و مقرر شد یک کمیته ویژه صحت و سقم نامه کانون را مورد ارزیابی قرار بدهد.

وی ادامه داد: در بخش دیگری از جلسه هیأت رئیسه امروز عزیزالله محمدی رئیس سابق سازمان لیگ حضور داشت و مصوبه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال را در مورد تشکیل سازمان لیگ ارائه کرد و مشخص شد که سازمان لیگ یک سازمان قانونی است. در مورد اصلاح اساسنامه سازمان لیگ و حضور ۱۲ عضو جدید مجمع سازمان لیگ نیز قرار شد فردا هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تشکیل جلسه بدهد و در مورد اصلاح اساسنامه سازمان لیگ تصمیم‌گیری کند.

عابدینی با انتقاد از برخی صحبت‌های مدیران برخی باشگاه‌ها عنوان کرد: متأسفانه برخی از آقایان فقط به دنبال مچ‌گیری هستند. بدون آنکه اطلاعات دقیقی در دست داشته باشند صحبت از تخفیف‌های ۴۰ میلیاردی سازمان لیگ به حامی مالی‌اش می‌کنند که این مسئله اصلا صحت ندارد.

مدیرعامل اسبق باشگاه داماش گیلان با اشاره به صحبت‌های عادل فردوسی پور در برنامه شب گذشته ۹۰ گفت: فردوسی‌پور بدون اطلاعات و برای دلخوشی برخی صحبت‌هایی را در مورد داماش مطرح کرد که اصلا درست نیست. او می‌گوید ما به خاطر پرداخت نکردن بدهی‌ها نام داماش را تغییر داده‌ایم. این در حالیست که اصلا چنین مسئله‌ای صحت ندارد. باشگاه داماش ۴ سال است که گرفتار حادثه شده و وقتی سیستم داماش نتوانست پول برای اداره باشگاه تزریق کند ما این باشگاه را به هیأت فوتبال هدیه کردیم و هیأت فوتبال نیز آن را به یک شرکت واگذار کرده و آن شرکت نام باشگاه را تغییر داده است. در مورد بدهی‌های فصل گذشته هم من به طور قاطع می‌گویم که با تمام طلبکاران فصل قبل تسویه کردم البته می‌توانید این موضوع را از بازیکنان تیم بپرسید. فقط بخشی از بدهی مربوط به دوسال پیش است که چون حکم و شاکی دارد منتظر صدور رأی حکم هستند.

وی افزود: واقعا برای فردوسی‌پور متأسفم. نمی‌دانم او در برنامه ۹۰ به دنبال چه چیزی است. شب گذشته از مردم خواسته که دلایل ضعف داوری را بگویند. از نظر من هر چهار گزینه می‌تواند دلیل ضعف داوری باشد. اما خب راه‌حل چیست؟ چه نسخه‌ای برای داوری داریم؟ بدون اینکه این مسائل مشخص شود برنامه تمام می‌شود. چه نفعی فوتبال از این برنامه می‌برد؟ فقط پیامک‌های برنامه ۹۰ فروخته می‌شود و تمام. یا او برنامه ۹۰ را تبدیل به برنامه خودش و دوستانش کرده و فریدون زندی را می‌آورد و می‌گوید شیرین و بامزه است. برنامه ۹۰ رفیق بازی شده من شب گذشته زود خوابیدم وگرنه وقتی او در مورد داماش اینگونه صحبت می‌کرد پاسخش را می‌دادم. صبح این مسئله را متوجه شدم. به هر حال داماش باشگاهی منحل شده است اما باید از اعتبارش دفاع شود.

شفاف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا