دستگیری دخل زن مغازه های شرق پایتخت

بصیر ،رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا از دستگیری سارقی که اقدام به دخل زنی از مغازه های شرق تهران می کرد خبر داد و گفت: متهم در بازجویی های پلیسی به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ علی جهان آرایی  گفت: در پی بروز چندین فقره سرقت و کش روی از مغازه های شرق تهران که موجی از نارضایتی را در بین کسبه این محدوده به وجود آورده بود؛ پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران اطلاعات و تجسس این یگان رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: تحقیقات گسترده پلیسی و گشت زنی های هدفمند در نقاط جرم خیز برای دستگیری عامل این سرقت ها آغاز شد تا اینکه ساعت ۱۹ شب گدشته ۱۸ آبان ماه گشت انتظامی این یگان حین گشت زنی در خیابان گیلکی شمالی بود که ناگهان چند نفر از شهروندان شتاب زده به واحد فوق مراجعه و اظهار داشتند: ما کسبه محل هستیم و از فردی ناشناس به علت کش روی از مغازه هایمان (دخل زنی) شاکی می باشیم و تقاضای رسیدگی داریم.
سرهنگ جهان آرایی ادامه داد: در همین حین که ماموران سرگرم بررسی موضوع بودند یکی دیگر از کسبه اعلام داشت که من فرد را می شناسم و چهره وی را به یاد دارم و گمان دارم فرد در مغازه دیگری در حال سرقت است.
کلانتر ۱۱۰ شهدا با بیان اینکه با اطلاع رسانی این کسبه وظیفه شناس ماموران بلافاصله خود را به موقعیتی که سرقت رخ داده بود رساندند، افزود: ماموران به سرعت در آن حوالی اقدام به گشت زنی کردند و دقایقی بعد مشاهده کردند متهم به طرز عجیبی در حال خالی کردن وجوه نقد از دخل مغازه یکی از کسبه است که سریعا وی را دستگیر و به همراه شکات به کلانتری منتقل کردند.
سرهنگ جهان آرایی گفت: متهم در بازجویی پلیسی ضمن معرفی خود به نام «رستم» تا کنون به بیش از ۳۰ فقره کش روی و دخل زنی معترف شد که پرونده پس از تحقیقات مقدماتی برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر جرایمش در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
شفاف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا