تهدید به قتل توسط یک قاتل حبس ابد

بصیر ،قاچاقچی حرفه‌ای وقتی توسط پلیس دستگیر شد، به تصور این‌که خانواده اش او را لو داده اند، لیست سیاهی برای جنایت آماده کرد. قاتل پس از فرار از زندان قتل‌های خود را آغاز کرد.

روز گذشته مرد جوانی هراسان با مراجعه به دادسرای امور جنایی از یک قاتل خطرناک به خاطر تهدید به قتل شکایت کرد. مرد جوان در شکایتش به قاضی سعید احمدبیگی گفت: چند سال قبل ساکن یکی از شهرهای جنوب کشور بودم. بعد از ازدواج رابطه ام با خانواده همسر و باجناقم که از دوستانم بود زیاد شد.
زندگی خوبی داشتم تا این که پسر عمه باجناقم به اتهام حمل موادمخدر بازداشت و به اعدام محکوم شد. پدرام بعد از این که توانست حکمش را به حبس ابد تغییر دهد از زندان فرار کرد و دیگر به زندان بازنگشت. او چند ماهی به استان های شمالی کشور فرار کرد و در این مدت در تماس با باجناقم به نام حمید ۲۷ ساله او را به خاطر لو دادن به پلیس تهدید به مرگ می کرد.
حمید که پسردایی قاچاقچی خطرناک بود ابتدا تهدیدهای او را جدی نگرفت اما پدرام که فکر می کرد حمید باعث دستگیری اش شده است مدام او را تهدید می کرد. شش ماه قبل وقتی باجناقم قصد داشت به محل کارش در یک اداره برود پدرام سد راهش شده و با شلیک چهار گلوله با اسلحه کلت او را به قتل رساند و دوباره متواری شد. با قتل حمید ما در شکایتی خواستار دستگیری قاتل خطرناک و قصاص او شدیم اما هیچ ردی از مرد ۳۷ ساله به دست نیامد.
چندماهی از قتل حمید می گذشت که پدرام با من تماس گرفت و مدعی شد تو همدست باجناقت هستی و در لو دادن من به ماموران دست داری به همین دلیل من را هم تهدید به قتل کرد. با توجه به این که هرکاری از دست مرد خطرناک بر می آید من با فروش خانه ام به حاشیه تهران آمدم تا زندگی راحتی داشته باشم.
یک ماهی از تماس های پدرام خبری نبود تا این که او چند روز قبل دوباره با من تماس گرفت و مدعی شد چون در پرونده اش حبس ابد و قتل دارد از قتل من نمی ترسد و می خواهد از من انتقام بگیرد. در حالی که من و باجناقم هیچ نقشی در دستگیری پدرام نداشتیم.از وقتی تماس های او شروع شده مجبور شده ام هر ماه خانه ام را عوض کنم تا او نتواند ردی از من به دست آورد.
با اظهارات مرد جوان،سعید احمدبیگی بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی به تیمی از کارآگاهان اداره قتل ماموریت داد تا قاتل خطرناک را شناسایی و دستگیر کنند.
شفاف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا