مدیر امور شعب آبشار عاطفه‌های مازندران:

اهدای ۱۵۰۰ جهیزیه عروس به نیازمندان/ ۸۰ درصد خیران از جوانان هستند

بصیر، سیدعظیم حسین‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگاربصیرنیوز، اظهار کرد: آبشار عاطفه‌ها در سال ۸۰ در مشهد مقدس افتتاح و در سال ۸۶ با مجوز هیئت‌ وزیران به صورت ملی درآمد.

وی با بیان اینکه ۲۲۰ شعبه در کشور فعال است، تصریح کرد: شعبه آبشار عاطفه‌ها در فریدونکنار در سال ۹۱ و همزمان با میلاد امام رضا(ع) افتتاح شد.

مدیر امور شعب سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه‌های مازندران خاطرنشان کرد: در مازندران ۱۲ شعبه فعال داریم و امیدواریم تا پایان بهمن امسال این تعداد را به ۲۲ شعبه برسانیم.

حسین‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وظیفه سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه‌های مازندران، افزود: در این مرکز بر شعبه‌های فعال استان نظارت و هر ماه تعدادی از پروده‌ها را به منظور راست‌آزمایی بررسی می‌کنیم.

وی مهم‌ترین هدف این مجموعه را فقرزدایی در کشور دانست و اظهار کرد: در استان مازندران بیشترین اهدایی به خانواده‌های نیازمند جهیزیه عروس بود و مستمری ماهانه، سبدکالا و سبد تحصیلی از دیگر خدمات این نهاد مردم نهاد است.

مدیر امور شعب سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه‌ها مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نحوه شناسایی جامع هدف این نهاد، خاطرنشان کرد: خانواده‌های نیازمند با مراجعه به ضعبه‌ای این سازمان مردم نهاد، درخواست خود را مطرح می‌کنند و پس از تشکیل پرونده و تحقیق گروه بازرسی، بر اساس نیازشان مورد حمایت قرار می‌گیرند.

حسین‌نژاد با بیان اینکه برای تعدادی محدود از افراد مراجعه کننده تسهیلات بانکی در نظر می‌گیریم، اظهار کرد: دولت در این سازمان نقش حمایتی دارد و تمامی هزینه‌های این نهاد مردمی است.

وی با اشاره به اینکه در فریدونکنار ماهانه ۵۰۰ خانواده به طور ثابت و ۸۰۰ خانوار به صورت متغیر زیرپوشش این سازمان هستند، اظهار کرد: به خانواده‌های نیازمند پس از تائید گروه بازرسی جهیزیه عروس اهدا می‌شود که این جهیزیه از ۲ تا ۴ میلیون تومان است.

مدیر امور شعب سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه‌ها مازندران با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد خیران فریدونکنار از جوانان هستند، خاطرنشان کرد: در ۶ ماه نخست امسال ۱۵۰۰ جهیزیه عروس به نیازمندان اهدا شد که از این تعداد ۱۶۰ جهیزیه مربوط به فریدونکنار بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا