تجلیل باشکوه از کاپیتان خوش ‌اخلاق؛

ابوالفضل صفری با دعای خیر فرابرتری‌ها بدرقه شد/ نساجی مازندران مقصد بعدی آقای گل

DSC_0186

بصیر، مراسم تجلیل از ابوالفضل صفری فرمی، بازیکن فریدونکناری جدید نساجی مازندران با حضور اعضای شورای شهر فریدونکنار، حسن عسگری مدرس فیفا، غلامحسین صانعی رئیس هیئت فوتبال، عیسی پرتو کاپیتان نساجی، اعضای تیم فوتبال فرابرتر و خانواده این بازیکن در رستوران اکبرجوجه فریدونکنار برگزار شد.

قاسم اللهقلی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر در حاشیه تجلیل از ابوالفضل صفری فرمی بازیکن فریدونکناری جدید نساجی مازندران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، با تشکر از حضور اعضای شورای شهر، حسن عسگری مدرس فیفا، عیسی پرتو کاپیتان باشگاه نساجی مازندران، غلامحسین صانعی رئیس هیئت فوتبال فریدونکنار، اصحاب رسانه، خانواده این بازیکن، ورزشکاران و خانواده بزرگ فرابرتر، اظهار کرد: امیدواریم سایر بازیکنان این باشگاه نیز با تلاش خود بتوانند جذب تیم‌های مطرح کشور شوند.

DSC_0124

وی افزود: حضور صفری موجب می‌شود تا دیگر بازیکنان نیز با انگیزه بیشتر در تمرینات و مسابقات حضور پیدا کنند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فربرتر خاطرنشان کرد: امروز شاهد آن هستیم که یکی از ثمره‌های مدرسه فوتبال فرابرتر به باشگاه خوب نساجی مازندران راه پیدا کرد و امیدواریم که این بازیکن در کنار بازی خوب، به عنوان یک سفیر اخلاقی شایسته در تیم جدید بدرخشد.

DSC_0253

اللهقلی اظهار کرد: از تمامی مربیان و زحمتکشان خانواده بزرگ فرابرتر که با ایثار و تلاش توانسته‌اند این بازیکن را به اینجا برسانند سپاسگزارم و از صمیم قلب به پدر و مادر این بازیکن که حامی نخست وی بوده‌اند تشکر می‌کنم و تبریک بزرگ خانواده فرابرتر را اعلام می‌دارم.

وی افزود: از حسن عسگری مدرس فیفا که سهم زیادی در پیشرفت بازیکنان شهرمان داشته‌اند نیز تشکر می‌کنم، همچنین از حمایت‌های مادی و معنوی شورای شهر، هیئت فوتبال و خانم نازبانو عزیزی که برای یادبود فرزند ورزشکار و دروازه‌بان فقیدش از صفری تجلیل کردند تشکر می‌کنم.

DSC_0269

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فربرتر در پایان با تشکر از عیسی پرتو برای حضور در این مراسم تجلیل، خاطرنشان کرد: انتظار داریم عیسی پرتو با حمایت از این بازیکن جوان زمینه رشد و پیشرفت وی را در باشگاه بزرگ نساجی مازندران به وجود بیاورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا