اضافه شدن ساعات کاری مراکز پلیس+ ۱۰ و دفاتر صدور گذرنامه

بصیر ،سردار محمد جواد زاده کمند درحاشیه نشست تخصصی با کارکنان پلیس امنیت و گذرنامه در خصوص اقدامات ناجا در راستای حماسه بزرگ اربعین در جمع خبرنگاران در پاسخ به تمهیدات پلیس برای اربعین، گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همسو و هماهنگ با سایر دستگاه‌های کشوری و لشکری برای اجرای حماسه بزرگ اربعین تلاش می کند از جمله اقدامات ناجا راه اندازی قرارگاه امام علی (ع) و چندین قرارگاه فرعی دیگر در راستای ارائه خدمات به زوار است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: در راستای برگزاری حماسه اربعین اقدامات امنیتی لازم نیز توسط نیروی انتظامی طرح ریزی شده است و آمادگی داریم در این ایام به زائران، خدمات ارائه دهیم.

وی بیان کرد: با تلاش و برنامه ریزی های صورت گرفته سعی شده صدور گذرنامه در کمترین زمان صورت بگیرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: مطابق برنامه ریزی های انجام شده مقرر شد ساعات کاری مراکز پلیس + ۱۰ تا ساعت ۱۸:۳۰ ادامه یابد. براساس تصمیمات اتخاذ شده در روزهای تعطیل نیز خدمات دهی این مراکز در دستور کار است.

سردار زاده کمند با بیان اینکه زوار اخذ گذرنامه و مدارک دیگر را به روزهای آخر موکول نکنند گفت: مطابق اخبار اعلام شده امسال تردد زوار از سه مرز مهران، شلمچه و چزابه خواهد بود .

وی خاطر نشان کرد: براساس تدابیر پلیس برای ایجاد سهولت در تردد زائران، ورود و خروج از این سه مرز مدیریت خواهد شد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در خصوص اعتبار گذرنامه ها نیز اعلام کرد: کسانی که گذرنامه جدید اخذ می کنند مشکل اعتبار نخواهند داشت و زواری که در گذشته گذرنامه گرفته اند باید گذرنامه هایشان تا پایان سال اعتبار داشته باشد.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار زاده کمند در پایان گفت: امسال شرایط خدمات دهی به زوار نسبت به سال های قبل بهتر شده و امیدواریم با همکاری مردم حماسه اربعین به خوبی تحقق یابد.

نامه نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا