مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهری فریدونکنار خبر داد:

افزایش ناوگان درون شهری در فریدونکنار/ نوسازی ناوگان فرسوده در فریدونکنار

بصیر، محمد نامدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: سازمان حمل و نقل همگانی در سال ۸۹ با دستور وزیر کشور در فریدونکنار تشکیل شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه جمعیت شهر فریدونکنار به ۵۰ هزار نفر رسیده بود سازمان حمل و نقل در شهرداری فریدونکنار ایجاد شد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهری فریدونکنار خاطرنشان کرد: تمامی مسائل مربوط به حمل و نقل از جمله حمل و نقل بار و مسافر به این سازمان مربوط می‌شود و در حوزه درون و برون شهری که یک سوی آن فریدونکنار باشد به این سازمان مربوط است.

نامدار با اشاره بهمهم‌ترین عملکرد این سازمان، اظهار کرد: این سازمان بر عملکرد تاکسیرانی، وانت‌بار و سرویس مدارس نظارت می‌کند، در بخش تاکسیرانی در صدور مجوز، پروانه تاکسیرانی و قیمت‌ها کنترل و نظارت می‌کند.

وی با بیان اینکه در فریدونکنار از مسئول مدیریت شهری گله داریم، خاطرنشان کرد: متاسفانه آن چنان که باید از این سازمان حمایت نمی‌شود این در حالی است که نسبت به سازمان‌هایی که در حوزه حمل و نقل مازندران فعالیت می‌کنند در میان بهترین‌ها هستیم.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهری فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در فریدونکنار ۱۵۵ تاکسی وجود دارد، گفت: ۳۷ تاکسی فرسوده در فریدونکنار وجود داشت که در سال جاری این ناوگان فرسوده را نوسازی کردیم.

نامدار افزود: نخستین شهر مازندران بودیم که ۱۰۰ درصد سهمیه خود را جذب کردیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اتحادیه تاکسیرانی در فریدونکنار نداریم اما این شرکت تعاونی است که عملکرد صنفی دارد، اظهار کرد: سازمان ما بر اساس اساسنامه‌ای که وزیر کشور فرستاده است ایجاد شد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهری فریدونکنار همچنین با بیان اینکه در خصوص آژانس و اتومبیل‌های کرایه‌ای تعبیرهای مختلفی وجود دارد، خاطرنشان کرد: بر اساس قوانین جدید اتومبیل‌های کرایه‌ای باید در زیر مجموعه سازمان تاکسیرانی قرار بگیرد.

نامدار افزود: اصناف نیز مدعی است که این امر به آنها مربوط می‌شود اما آمادگی کامل داریم تا در صورت قرار گرفتن آژانس‌ها به زیرمجموعه سازمان حمل و نقل سرویس‌دهی مناسبی داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه معتقدیم مشکلات حمل و نقل باید به صورت علمی حل شود، اظهار کرد: به دنبال آن هستیم تا ناوگان حمل و نقل عمومی را در شهر افزایش دهیم چرا که معتقدیم ظرفیت افزایش ناوگان در فریدونکنار وجود دارد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهری فریدونکنار افزود: می‌توانیم با راهنمایی و رانندگی قوی و با تعریف ایستگاه‌های مشخص به تقویت ناوگان در فریدونکنار بپردازیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا