ازدواج بیمه می شود

بصیر ،محمد رضا رستمی روز سه شنبه  با اشاره به دو چالش جدی در حوزه ازدواج گفت: مهارت ها، توانمند های فردی در ازدواج و مشکلات اقتصادی از جمله اهم مواردی است که ازدواج ها را با چالش مواجه می کند.
وی در ادامه مشاوره و آموزش های پیش و پس از ازدواج را شرایط لازم برای دستیابی به زندگی های درست و پایدار دانست و گفت: بخشی از این بیمه مشاوره های ازدواج را شامل می شود.
معاون وزیر ورزش بخش های دیگری از بیمه ازدواج را در حوزه های مهریه ،جهیزیه و رهن مسکن اعلام کرد و افزود: در این بیمه سعی شده شرایط ازدواج آسان برای جوانان ایجاد شود.
وی همچنین دیگر موارد شامل این بیمه را آموزش پیش از ازدواج عنوان کرد.

** ۸۰ درصد خانواده ها امکان خرید بیمه ازدواج برای فرزندانشان را دارند
رستمی در خصوص زمان رونمایی بیمه ازدواج گفت: این بیمه تا هفته آینده رونمایی می شود و بر اساس پیش بینی ها ۸۰ درصد خانواده ها امکان خرید این بیمه را برای فرزندانشان دارند.
وی در ادامه افزود: قیمتی که برای بیمه ازدواج در نظر گرفته شده به میزانی است که بیشتر خانواده ها امکان خریداری کردن آن را برای فرزندانشان را دارند.
وی افزود: با راه اندازی این بیمه ازدواج قوام پیدا می کند.
این معاون وزارت ورزش و جوانان افزود: این بیمه در کنار طرح های دیگری همچون کارت اعتباری خرید و وام مسکن امکان پایداری ازدواج ها را میسر می کند.
رستمی در پایان این گفت و گو با اعلام اینکه سه طرح زیر مجموعه بیمه ازدواج قرار است در روز رونمایی این بیمه مشخص شوند، هم چنین گفت: میزان دریافتی برای عضویت در این بیمه متعاقبا اعلام خواهد شد.

ایرنا

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا