رئیس کمیسیون ورزشی شورای شهر فریدونکنار:

تخصیص ۱۱۰ میلیون تومان اعتبار به هیئت‌ها و تیم‌های ورزشی فریدونکنار/ افتتاح ۲ پروژه ورزشی تا پایان امسال در فریدونکنار

بصیر، سیدجواد قاسمی‌کناری در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: تلاش کردیم تا در راستای ارتقای وضعیت ورزشی شهر، در بین هیئت‌ها، تیم‌ها و گروه‌های ورزشی مختلف فریدونکنار مبالغی توزیع شود.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم این توزیع عادلانه باشد، تصریح کرد: در بین ۶۰ هیئت‌، تیم و گروه ورزشی که زیرپوشش اداره ورزش و جوانان فریدونکنار هستند این مبالغ توزیع شد که امیدوارم مورد استفاده این ورزشکاران قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون ورزشی شورای شهر فریدونکنار خاطرنشان کرد: امسال مجموع بودجه کمیسیون ورزشی شورای شهر فریدونکنار ۲۱۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده است که ۱۱۰ میلیون تومان بین هیئت‌ها توزیع و ۱۰۰ میلیون تومان دیگر نیز برای تکمیل فضای ورزشی تا پایان سال جاری هزینه می‌شود.

قاسمی در ادامه با اشاره به اینکه از ۱۱۰ میلیون تومان اعتبار توزیع شده در بین هیئت‌های ورزشی، ۳۰ میلیون تومان در مرحله نخست و ۸۰ میلیون تومان دیگر در این مرحله اهدا شده است، گفت: با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر فریدونکنار ۵۰ درصد از این بودجه را برای تکمیل زیرساخت ورزشی و ۵۰ درصد دیگر را به این امر اختصاص دادیم.

رئیس کمیسیون ورزشی شورای شهر فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود از بهره‌برداری سالن ورزشی شهرداری در خیابان ولیعصر(عج) و چمن مصنوعی روباز شهرک شهیدرجایی این شهرستان تا پایان امسال خبر داد.

وی با اشاره به اینکه یک دستگاه مینی‌بوس شهرداری فریدونکنار برای تسهیل در رفت و آمد ورزشکاران در اختیار تیم‌های ورزشی این شهر قرار دارد، افزود: تلاش می‌کنیم تا پایان سال ۹۵ چهار زمین ورزشی روباز دیگر را نیز به بهره‌برداری برسانیم.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا