مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

از عملکرد تاتینا راضی نیستم/ نیازهای هیئت‌ قایقرانی فریدونکنار برطرف شود

بصیر، حبیب‌ حسین‌زادگان در آئین تجلیل از قهرمانان فریدونکناری کانوپولوی آسیا در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان این شهرستان، اظهار کرد: از عملکرد تاتینا رئیس هیئت قایقرانی استان مازندران راضی نیستم.

وی تصریح کرد: از همان روز نخست حضورم در اداره‌کل، برخی از مدیران مدال خدمت‌رسانی را بر گردن داشتند و به دنبال پست نبودند، متعجبم افرادی که تمایل و توانایی خدمت ندارند اما همچنان اصرار دارند در این پست بمانند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه در آینده نزدیک عملکرد تاتینا را مورد بررسی قرار می‌دهم، خاطرنشان کرد: ورزشکاران این شهرستان در قایقرانی در مسابقات بین‌المللی مدال‌های خوش رنگ کسب می‌کنند اما نیازهای ابتدایی‌شان برآورده نمی‌شود.

حسین‌زادگان گفت: فریدونکنار در این رشته با محدودیت‌هایی روبه‌رو است اما با این محدودیت‌ها قهرمان آسیا می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فریدونکنار قابلیت بالایی در ورزش دارد، اظهار کرد: اگر در رشته‌های خاصی از ورزش فریدونکنار سرمایه‌گذاری شود در مدت زمان کوتاه بهترین نتیجه به دست می‌آید.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه باید تجهیزات، برنامه و هماهنگی‌های لازم برای پیشرفت ورزش در این شهرستان فراهم شود گفت: نیازمندی‌های هیئت قایقرانی خود را بر اساس اولویت لیست کنید تا آنها را برطرف کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا