رئیس پلیس آگاهی مازندران خبر داد

دستگیری کلاهبردار استان‌های شمالی در جویبار

بصیر ،احمدرضا رستمی از دستگیری فردی که با تاسیس چندین موسسه فرهنگی و هنری جعلی اقدام به کلاهبرداری از مردم در استان‌های شمالی کشور کرده بود، در شهرستان جویبار خبر داد.

وی با بیان اینکه در اجرای نیابتی قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد مبنی بر شناسایی و دستگیری کلاهبرداری حرفه‌ای به نام «سعید ـ م» که برابر اطلاعات به دست آمده در استان مازندران مخفی شده بود، اظهار کرد: موضوع پرونده در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان مازندران و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی مازندران بیان کرد: با انجام تحقیقات گسترده فنی و پلیسی، متهم که با نام جعلی «میثم ـ ن» منزلی را در شهرستان جویبار اجاره و در آن‌جا مخفی شده بود شناسایی و ضمن هماهنگی با مراجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

این مسئول با اشاره به اینکه در بازرسی از محل اختفای متهم، تعدادی مدارک جعلی شامل کارت ملی، کارت بانکی و دسته چک جعلی کشف شد، تصریح کرد: متهم با ارائه مدارکی جعلی با اسامی «ابوذر ـ د»، «محسن ـ پ» و «میثم ـ ن» چندین موسسه فرهنگی و هنری در استان‌های خراسان شمالی، گلستان و مازندران تاسیس و با همین عناوین از افراد مختلف در سطح کشور کلاهبرداری کرده است.

رستمی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و موضوع در دست بررسی است.

شمال نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا