فرمانده سپاه فریدونکنار مطرح کرد:

استکبارستیزی مهم‌ترین وظیفه بسیج/احداث حوزه تجمیعی بسیج فریدونکنار با ۵۶۰ میلیون تومان هزینه

بصیر، سیدولی میرشفیعی در آئین افتتاح حوزه‌های تجمیع شهری بسیج شهرستان فریدونکنار با اشاره به اینکه هدف اصلی بسیج تربیت فرد صالح است، اظهار کرد: بسیج مرکز تعالی و نورافشانی فرهنگی با فرهنگ عاشورایی است.

وی تصریح کرد: عاملی که موجب شده است بسیج ماندگار شود و در تمامی عرصه‌ها حضوری پررنگ ایفا کند، اتصال به فرهنک عاشورایی است.

فرمانده سپاه فریدونکنار افزود: بسیج کانون تجمع افرادی است که پرچم‌دار جهاد فرهنگی، اقتصادی و سربازی ولایت هستند و هر گروهی اگر این معیارها را رعایت کند در این مسیر قرار می‌گیرد.

میرشفیعی گفت: در بسیج تفکر استکبارستیزی محور نخست فعالیت است و در این امر تفکر انقلابی بودن وجود دارد، در این صورت است که می توانیم ادعای انقلابی و بسیجی بودن کنیم.

وی با اشاره به اینکه این حوزه قدمگاه ۳۰۰ شهیدی است که برای رفتن به جبهه از این مکان اعزام می‌شدند، اظهار کرد: منطقه‌ای است که بیش از ۳۰۰ شهید مراسم تشییع‌شان از این مکان آغاز شده است.

فرمانده سپاه فریدونکنار افزود: با خرید این مکان، آن را از حالت اجاره‌ای خارج کردیم و در سفر دوره‌ای رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مازندران یک اعتبار برای ساخت حوزه تجمیعی بود که به فریدونکنار رسید.

میرشفیعی با تشکر از بسیجیان این ۴ حوزه که با شرایط نامناسبی به بهترین شکل وظایف خود را به انجام می‌رساندند، گفت: از مهندس اقبال‌پور معاونت مهندسی سپاه کربلا نیز تشکر می‌کنم که این پروژه را در مدت ۹ ماهه با رویکرد جهادی ساخته شد.

وی با بیان اینکه احداث این ساختمان ۵۶۰ میلیون تومان هزینه در برداشت، خاطرنشان کرد: این حوزه با ۸۰۰ مترمربع در ۴ طبقه احداث شد و برای هر مترمربع آن ۷۰۰ هزارتومان هزینه در بر داشته است.

فرمانده سپاه فریدونکنار افزود: حوزه‌های محمد‌رسول‌الله(ص)، علی‌ابن‌ابیطالب، حضرت زینب و حضرت فاطمه زهرا(س) در این مکان استقرار دارند.

وی با بیان اینکه امسال گام‌های موثری در جهت ترمیم پایگاه‌های مقاومت برداشتیم، اظهار کرد: ۲۰ پایگاه مقاومت تا پایان امسال با رویکرد پایگاه کوچک در دو بخش برادران و خواهران افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد

میرشفیعی افزود: پایگاه‌های مقاومت شهید باکری، بی‌نمد و سوته که ساختمان‌های مناسبی برای حضور بسیجیان و در شآن آنها دارد از این لحظه افتتاح و قابل بهره‌برداری هستند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه باید برای بسیج فریدونکنار گام‌های موثرتری برداشته شود، خاطرنشان کرد: از شورای شهر دوره گذشته فریدونکنار که زمینی را برای احداث سوله ورزشی به سپاه هدیه کرد و از امروز آماده بهره‌برداری است نیز تشکر ویژه دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا