حضور همه جانبه آل هاشمی رفسنجانی در انتخابات/ حیف که مهدی نیست بیاید!

بصیر، با نزدیکی به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان خبرهای بسیاری از گوشه و کنار به گوش مردم می رسد. خبرهایی که شاید بررسی آنها بتواند تحلیل ویژه ای از فضای انتخاباتی در اختیار جامعه قرار دهد.

در کش و قوس های همین فضای انتخاباتی شاید خبری که بیشتر از همه اذهان عمومی را به خود جلب کرد حضور آل هاشمی رفسنجانی در انتخابات است. اکبر هاشمی رفسنجانی چندی قبل از حضور قطعی خود در این انتخابات سخن به میان آورد و پس از گذشت مدت کوتاهی نیز، محسن هاشمی رفسنجانی از حضور خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و جالب تر اینکه وی به جای قوه قضائیه در نمایشگاه مطبوعات تهران از آزادی برادرش مهدی تا انتخابات اعلام نظر هم کرد.

تحلیل های بسیاری رقم خورد و فضای سیاسی ویژه ای نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی به خصوص در حزب کارگزاران ایجاد شد، مدتی از این فراز و نشیب های نگذشته بود که فاطمه هاشمی رفسنجانی نیز از حضور خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد، اما این بار بر خلاف محسن نام وی در لیست جبهه متحد مستقلین آمده و خود را فردی مستقل بدون وابستگی حزبی معرفی می نماید.

شنیده ها حاکی از آن است که فائزه هاشمی رفسنجانی نیز در حال بررسی شرایط برای حضور در انتخابات است.

با در پیش گرفتن چنین روندی که در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی بوجود آمده و قرار است دوستان و فرزندان هم حضور داشته باشند، شاهد یک مجلس خانوادگی خواهیم بود که می تواند زمینه ساز وقوع اتفاقات بسیاری باشد.

البته نا گفته نماند عفت مرعشی به دلیل کهولت سن و پایین بودن مدرک تحصیلی و مهدی هاشمی رفسنجانی به دلیل زندانی بودن قادر به حضور در انتخابات نخواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا