نماینده ‌ولی‌فقیه سپاه کربلای مازندران:

هزینه ۲۰۰ میلیونی برای جمع کردن ۱۵ هزار نفر اسلام لندنی است/ تضعیف گفتمان انقلاب اسلامی هدف اصلی دشمن

بصیر، حجت‌الاسلام یداله غلامی در نشست انس و مودت پیشکسوتان بسیجی فریدونکنار در سالن اجتماعات هتل همیاران این شهرستان، اظهار کرد: اصل انقلاب مدل تقابل جبهه حق و باطل است.

وی با بیان اینکه امروز ایران پرچم‌دار جبهه حق است تصریح کرد: به برکت خون شهدا و ولایت‌فقیه به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کردیم و جبهه استکبار با تمام یارانش نتوانست کاری به پیش ببرد.

نماینده ولی‌فقیه سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه دشمن شناسی نخستین وظیفه مسئولیت بسیجیان است، خاطرنشان کرد: نباید باور کنیم که دشمن از تلاشش برای دشمنی دست برداشته است و به سود ما اظهار نظر کند.

غلامی اظهار کرد: شناختن محور عملیات دشمن نیز مهم و واجب است و متاسفانه برخی در داخل صحنه‌گردان به سود دشمن هستند.

وی با بیان اینکه بسیجیان دنباله‌روی اسلام ناب محمدی(ص) هستند، خاطرنشان کرد: اسلام باید واقعی باشد و اسلام لندنی مناسب نیست، آنهایی که با پول‌های‌شان ۱۵ هزار نفر را جمع می‌کنند و به مداح ۲۰۰ میلیون تومان پول می‌دهند در حال ایجاد خطر برای اسلام هستند.

نماینده ولی‌فقیه سپاه کربلای مازندران افزود: اسلام ناب روحیه جهادی را در مردم شکوفا می‌کند و در این رابطه پیروزی‌های زیادی را به دست آوردیم و تهدیدات زیادی را به فرصت تبدیل کردیم.

غلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز دشمن می‌خواهد بین امت و امام فاصله بیاندازد، اظهار کرد: یکی از بارزترین مسئله در این مورد تهاجم فتنه ۸۸ بوده است.

وی افزود: در سال ۸۸ عده‌ای تلاش کردند تا بین امام و مردم فاصله بیاندازند و برای ضربه زدن به رهبری از خواص کشور استفاده کرد.

نماینده ولی‌فقیه سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه هدف دشمن تضعیف گفتمان انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: برخی‌ها در داخل از روی سهل‌انگاری روحیه انقلابی را احساسی می‌دانند و می‌خواهند این را القا کنند که می‌توانند نظرات خود را به رهبری تحمیل کنند.

غلامی با اشاره به اینکه رهبری در این مدت کوتاه بیش از ۷۰ بار از نفوذ و مشتق‌های این کلمه سخن گفته‌اند، اظهار کرد: برخی‌ها در داخل محاسبات اشتباهی انجام دادند و از مسیر منحرف شدند تا راه نفوذ را ایجاد کنند.

وی تاکید کرد: دشمن می‌خواهد افراد انقلابی را مورد هجوم قرار دهد و عده‌ای در داخل نیز آنها را افراطی می‌خوانند.

نماینده ولی‌فقیه سپاه کربلای مازندران در ادامه با بیان اینکه برخی‌ها نیز در تلاش هستند تا انقلاب اسلامی را به مرزهای کشور محدود کنند، گفت:آنها به دنبال ترویج اسلام سکولاریسم و لیبرالیسم فرهنگی هستند.

غلامی با بیان اینکه تضعیف نهادهای انقلاب یکی دیگر از روش‌های دشمن است، اظهار کرد: در هیچ کشوری در دنیا سابقه ندارد که سیستم دفاعی خود را به صورت رسمی زیر سوال ببرند و با ادبیات تند به آنها حمله کنند، ایحرکات چیزی جز زمینه‌سازی برای ظهور دشمن نیست.

وی در پایان تاکید کرد: مهم‌ترین کاری که بسیجیان باید انجام دهند جهاد فرهنگی و افزایش بصیرت است و باید بدانیم برای دفاع از اسلام بازنشستگی وجود ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا